6 Reacties

2 jaar geleden

Geen tip maar heb hetzelfde! 2de deel van de nacht, na een voeding is mijn zoontje heel onrustig en krijgt hij veel buikpijn 🥺 ook pijnlijke protjes.. Ik probeer dan wat te masseren en dan komen ze er meestal wel uit. Maar ze voorkomen, lukt niet..

2 jaar geleden

Ja herkenning! Maar helaas geen tip om het te voorkomen. En inderdaad meestal rond 5.30 is het weer raak. Meestal neem ik hem dan bij me, klop ik wat op zijn billen en kalmeert hij weer. Dan slapen we met geluk nog even samen verder 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Dodoo

Ja herkenning! Maar helaas geen tip om het te voorkomen. En inderdaad meest ...
Zelfde doe ik ook, soms hou ik z’n beentjes omhoog.. maar het is wel onrustig slapen vanaf dan.. en dat is het vermoeiendste gedeelte van de nacht en ochtend voor mij haha 😅

2 jaar geleden

Reactie op Larissa1989

Zelfde doe ik ook, soms hou ik z’n beentjes omhoog.. maar het is wel onrust ...
Ja hier ook... ben dan ook echt nog veel te moe. En dankbaar als ie dan weer in slaap valt... en weer gedesillusioneerd als mijn 3 jarige dochter er dan om 6.00 is😅 Neem me elke avond voor om echt vroeg naar bed te gaan😬

2 jaar geleden

Reactie op Dodoo

Ja hier ook... ben dan ook echt nog veel te moe. En dankbaar als ie dan we ...
Ik ga ook vroeg naar bed, maar echt dat laatste stuk in de ochtend breekt mij zo op! Gek hè haha

2 jaar geleden

Hier ook wel tijdens het slapen ervan wakker worden. Meestal pak ik dan z'n voetjes bij elkaar in kikkerhouding en beweeg dan wat omhoog en omlaag naar links en rechts, schuin, om de scheten eruit te krijgen. Dan nog wat nawiegen met de beentjes in kikkerhouding en dan valt hij vaak wel weer in slaap. Soms tussendoor nog wat buikje wrijven.