10 Reacties

2 jaar geleden

Wat is de reden om niet doorheen die scan te gaan? Mag dat niet tijdens zwangerschap? 👀

2 jaar geleden

Security Scan is veilig, bodyscan wordt afgeraden ivm röntgenstraling (maar is vrij klein)

2 jaar geleden

aangeven dat je zwanger bent. Dan zullen ze je gewoon fouilleren ipv door de scan te laten gaan. Dit deden ze bij mij met 13 weken zwangerschap. Zou gewoon het zekere voor onzekere nemen en aangeven

2 jaar geleden

Reactie op farahizzle

Wat is de reden om niet doorheen die scan te gaan? Mag dat niet tijdens zwa ...
Ik wist niet zeker of het wel mocht maar wat @wonenbijchan aan geeft mag de security scan wel en word de bodyscan afgeraden

2 jaar geleden

Reactie op wonenbijchan

Security Scan is veilig, bodyscan wordt afgeraden ivm röntgenstraling (maar ...
Dankuuu!

2 jaar geleden

Ik ben net terug van vakantie. Ik ben er gewoon doorheen geweest, volgens de securitygard was het gewoon veilig!!

2 jaar geleden

Ik werk op Schiphol en ben 30 weken zwanger. Heb het nagevraagd maar de scans in Nederland zijn gewoon veilig om doorheen te gaan tijdens je zwangerschap. Ga je reizen naar het buitenland kan je vragen bij je verloskundige om een vliegverklaring die je kan laten zien op de luchthaven in het buitenland omdat die scans anders kunnen zijn dan in Nederland!

2 jaar geleden

Ik heb elke scan tijdens de luchthaven of in buitenland geweigerd. Ik zeg dat ik zwanger ben en ik dat ik niet onder ga! Ze controleren je dan gwn en dan mag je gwn der naast doorgaan, maar altijd vermelden . Scan is super slecht voor de baby

2 jaar geleden

Ik ging vliegen toen ik 12 weken zwanger was. Had het gevraagd op Schiphol. En je mag gewoon door de securityscan. Toch als in het fijner vond kon ik ook gefouilleerd worden. Dit gedaan. Toen zei die vrouw ook dat vliegen zelf meer straling geeft. Ze adviseerde wel in het buitenland voor de zekerheid er niet doorheen te gaan. Dus daar ook aangegeven, werd toen ook gefouilleerd. Volgens medewerkers kon ik er gewoon doorheen, maar dit gaf mij een beter gevoel..

2 jaar geleden

Ik ben er gewoon doorheen gegaan. Als je dit soort dingen weigert dan zou je telefoon ook niet op je nachtkastje moeten liggen ivm straling 😅
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.