17 Reacties

3 jaar geleden

Sorry moet heel hard lachen je bedoeld vast zelfbrevredeging ipv verdediging 🤣🤣🤣

3 jaar geleden

Reactie op abanoniem1234

Sorry moet heel hard lachen je bedoeld vast zelfbrevredeging ipv verdedigin ...
Whahah lees het nou pas🤣🤣🤣 lol idd zelfbevrediging bedoel ik idd🤣🤣

3 jaar geleden

Oo wij waren echt heel fout.. maar geloof dat wij maar 2,5 week hebben gewacht. De gevoelens waren zo sterk bij ons beide en normaal hebben wij ook een hoog libido. Sommige standjes waren fijner dan anderen. Maar eigenlijk nergens echt last van gehad.

3 jaar geleden

Reactie op SusanB88

Oo wij waren echt heel fout.. maar geloof dat wij maar 2,5 week hebben gewa ...
Was je toen al gestopt met bloeden? Ik ben zo bang haha ze zeggen dat je 6 weken moet wachten ivm infectie gevaar ..

3 jaar geleden

Reactie op Gina cura fina

Was je toen al gestopt met bloeden? Ik ben zo bang haha ze zeggen dat je 6 ...
Ik ben dus ook echt bang. Ik bloed niet meer, heb alleen nog een paar kleine stolsels af en toe. Maar ook met de wond, ben echt bang dat ik iets kapot maak weer ofzo

3 jaar geleden

Reactie op KellyGrond

Ik ben dus ook echt bang. Ik bloed niet meer, heb alleen nog een paar klein ...
Ja ik snap je hoor!! Want is het niet zo dat het herstel wat langer kan duren van een keizersnede? Ik ben natuurlijk bevallen 5 weken geleden en dan lijkt het bloeden te stoppen en dan weer meer pff maar zolang het niet heel veel is is het “normaal” zegt m’n verloskundige

3 jaar geleden

Ik heb 5,5 week geleden een keizersnede gehad en moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken 🤣 Nu is mijn libido ook niet zo hoog en vind ik het spannend gezien infectiegevaar etc. Het is nu ook pad sinds 2 dagen dat ik niet meer bloed.

3 jaar geleden

Reactie op Maart23

Ik heb 5,5 week geleden een keizersnede gehad en moet er eerlijk gezegd nog ...
Hahaha gewoon lekker doen wanneer je er aan toe bent en rustig opbouwen. Wat fijn dat je niet meer bloed! Ik heb dus wel zin maar vind het spannend en toch bang voor infectiegevaar. Ben wel benieuwd naar de verhalen van dames die er wel al eerder aan toe waren

3 jaar geleden

Was je toen al gestopt met bloeden? Ik ben zo bang haha ze zeggen dat je 6 ...
Eerlijk.. nee. En nu na 5,5 week nog steeds niet helemaal. Maar vorige week een echo gehad als check up en het ziet er allemaal rustig uit.

3 jaar geleden

Reactie op SusanB88

Eerlijk.. nee. En nu na 5,5 week nog steeds niet helemaal. Maar vorige week ...
Ohhh gelukkig maar!! Nou ik heb het ook gedaan, hield het niet meer 😂🙈maandag heb ik een nacontrole dus zal wel ff vertellen dat mama stout is geweest haha, hier ook nog niet helemaal gestopt.. hadden jullie het met condoom gedaan?

3 jaar geleden

Ohhh gelukkig maar!! Nou ik heb het ook gedaan, hield het niet meer 😂🙈maa ...
Nou de eerste keer niet. Ik had namelijk nooit voorzien dat ik zo snel al weer de behoefte zou hebben, dus had ik geen condooms gehaald. Nu heb ik die wel in huis.

3 jaar geleden

Reactie op SusanB88

Nou de eerste keer niet. Ik had namelijk nooit voorzien dat ik zo snel al w ...
Snap ik helemaal haha!! Thanks voor je openheid!! 🤗

3 jaar geleden

Hier na 2 weken weer seks gehad en ik vloeide nog een heel klein beetje en hebben wel een condoom gebruikt.

3 jaar geleden

Geen ongemak gehad van de wond maar vond het wel spannend

3 jaar geleden

Gelukkig geen ongemak!! Heb je nog wel een check up laten doen? Of zeg je, niet nodig

3 jaar geleden

Wij hebben het na 3,5 week weer gedaan. Gewoon voorzichtig en opgelet. Ik was al gestopt met bloeden na 2,5 week

3 jaar geleden

Gelukkig geen ongemak!! Heb je nog wel een check up laten doen? Of zeg je, ...
Nee, niet laten doen en vond ik ook niet nodig. Fysiek en mentaal voelde ik me gewoon helemaal goed.