15 Reacties

2 jaar geleden

Ter Stal/Wibra/prenatal

2 jaar geleden

Waarom niet 4 seizoenen slaapzak kopen tot 2,5 jaar?!😊

2 jaar geleden

Reactie op mimi95

Welke maat is 2,5 jaar?

2 jaar geleden

Reactie op HV

Ter Stal/Wibra/prenatal
Jammer genoeg allemaal niet boven de 104-110

2 jaar geleden

Reactie op mimi95

Als 104/110 niet meer past.. past die ook niet meer.. dat is ongeveer de leeftijd van 4 jaar 😳

2 jaar geleden

Reactie op Charlie-87

Als 104/110 niet meer past.. past die ook niet meer.. dat is ongeveer de le ...
Haha en dat is nu precies het probleem. De beste man is 13 maanden en dus nog niet toe aan een dekbed dus we hebben een grote slaapzak nodig maar kunnen deze lastig vinden.

2 jaar geleden

zijn er geen merken met bredere slaapzakken? want ik neem aan dat je kindie nog niet langer dan 104 cm is

2 jaar geleden

Puckababy heeft een slaapzak van 130 cm, maar is niet de goedkoopste. Overigens wel hele fijne slaapzakken

2 jaar geleden

Reactie op Jane97

zijn er geen merken met bredere slaapzakken? want ik neem aan dat je kindie ...
Correct hij is maat 98 en als hij op zijn buik ligt komt daar dus nog een voet lengte bij….

2 jaar geleden

Puckababy?

2 jaar geleden

De ter stal 110 zou moeten lukken. De oudste van 2,5 slaapt er in zit in maat 98 en kan er ook nog mee rondlopen. Je zou er altijd een kunnen halen en thuis even passen.

2 jaar geleden

Ter stal 110 cm.

2 jaar geleden

De baby slaapzak shop verkoopt ze groter dan 110 cm. 110 cm is volgens mij de max wat je bij de reguliere winkels kan kopen. Hier verkopen ze ook groter. Onze oudste is ook groot heb deze site toen als tip gekregen uiteindelijk hadden we het niet nodig en kon meneer naar een dekbed . Maar denk dat jij er wel iets aan hebt. https://babyslaapzak-shop.nl/kinderslaapzak-sailor?gad_source=1#/1-maat-130/28-variant-zomer

2 jaar geleden

Wij hebben de 4 seizoenen van puckababy is tot 2,5 jaar lengte is volgens mij tot 1meter 30

2 jaar geleden

Reactie op Tamara281

De baby slaapzak shop verkoopt ze groter dan 110 cm. 110 cm is volgens mij ...
Dank je wel voor de link! We gaan er 1 bestellen