5 Reacties

10 maanden geleden

Hier ook een slappe buik. Heb drie kinderen gekregen. Heb er vrede mee dat het niet meer helemaal strak zal worden.

10 maanden geleden

Lieve Kerooi.Misschien helpen buikspieroefeningen, maar denk dat het voor een groots deel de kunst is om je lichaam te accepteren en je vooral mag gaan kijken hoe je je weer lekkerder in je lijf gaat voelen door iets voor jezelf te doen met beweging wat je leuk vindt en waar je weer energie van krijgt!Zelf heb ik ook een hangbuik en vele kilo's zwaarder. Ik probeer mij niet te focussen op hoe ik eruit zie maar hoe ik mij voel en wat het bewegen met mij doet... De uiterlijke veranderingen volgen dan heel langzaam vanzelf is mijn ervaring. 😁 Geduld en compassie hebben voor mijn lichaam wat na mijn zwangerschap is verandert is al een sport opzich :). ❤️

10 maanden geleden

Reactie op Poesbol

Lieve Kerooi.Misschien helpen buikspieroefeningen, maar denk dat het voor e ...
Wat een mooie reactie! Hier ook nog een hangbuik en veel kilo's die ondanks gezond eten en beweging niet weg willen. Ik geef nu mijn slaapgebrek de schuld. Maar mooie tip om niet op het fysieke te focussen maar om te doen waar je je goed door voelt. Zo wil ik mijn kinderen ook opvoeden, beweeg en eet gezond omdat het je energie en een goed gevoel geeft :)

9 maanden geleden

Ik ben zelf wel weer op gewicht maar ook wél een slappe huid overgehouden al is mijn buik nooit sportief strak geweest. Laatst op vakantie zag ik zoveel mama’s met in mijn ogen wél een strakke buik.. Werd daar echt onzeker en verdrietig van. Tot m’n zoontje mij hielp met insmeren met zonnebrand en over m’n buik “aaide” en ik de gedachtes wat meer kon omzetten en juist dacht van ach kind daar heb jij gewoon in mogen groeien! Mag wel wat liever zijn voor die buik in plaats van dat hij mij nu al negatief in m’n buik ziet porren van “bluh teveel los vel”. Ennnn verder als echt praktische tip zal toch echt een calorie tekort en/of meer intensief bewegen vooral helpen denk ik. En niet zozeer alleen buikspier oefeningen maar meer je hele core aanspreken

9 maanden geleden

Hier ook nog hang buik en veel striae. Wel al bijna op zelfde gewicht maar helaas zit 4 x sporten er niet meer in😅 Tip probeer nieuwe kleding style waar in je mooi voelt dat helpt echt 😄 Misschien buikspieroefeningen?