73 Reacties

één jaar geleden

Ja dat klopt helemaal. Ik heb het ook. Het hoort wel echt bij het laatste trimester. Het zal ook niet zomaar weggaan. Het is ook een soort voorbereiding op wat er komen gaat na de bevalling; licht slapen want de baby is wakker. Én het is ook nu je kindje een beetje leren kennen. Let namelijk maar eens op, er zit ritme in de tijden dat je kleine wakker is, en jij dus ook🙈 Overdag even een dutje doen zodra dit kan en het rustig aan doen. Meer kan je niet. Succes mama!♡

één jaar geleden

Reactie op Boebeltje

Ja dat klopt helemaal. Ik heb het ook. Het hoort wel echt bij het laatste t ...
Aaah Dankjewel 🥰 hoort het voorbereiden ook dat je de hele nacht amper slaapt? Of is dat gewoon toevallig? Dankjewel voor je advies, jij ook succ6 mama😘

één jaar geleden

Jep, hier zeker twee keer per week ruim voor 5 uur wakker. Overdag maar een extra dutje of 's avonds vroeg op bed.

één jaar geleden

Hier ook, lig nu ook alweer vanaf 5 uur wakker. Wisselt een beetje, maar heb t sinds een aantal weken minstens 1x per week. Inderdaad overdag je rust pakken, maar daar heb ik dan weer moeite mee 🫣🤭

één jaar geleden

Jaa ik slaap ook slecht moet ook veel plassen maar probeer nu ruim een uur voor ik ga slapen niks meer te drinken en dat lijkt tr werken 🤞🏽

één jaar geleden

Ik word al een maand of 2 elke nacht rond 4 uur wakker. Daarna slaap ik niet meer. Beetje vermoeiend is het wel 😅

één jaar geleden

Hoi hoi, Hier precies het zelfde slaap ook heel slecht elke nacht wel 2 keer wakker keer om te plassen en daarna kom ik amper weer in slaap en als ik dan slaap ben ik meestal binnen 2 uurtjes weer wakker.

één jaar geleden

Reactie op Marnet2013

Hoi hoi, Hier precies het zelfde slaap ook heel slecht elke nacht wel 2 k ...
Ja vervelend is dat he, en je wil zo graag doorslapen 🙈

één jaar geleden

Reactie op MarrieV

Jep, hier zeker twee keer per week ruim voor 5 uur wakker. Overdag maar een ...
Ja dat ga ik ook proberen ☺️

één jaar geleden

Reactie op shann91

Hier ook, lig nu ook alweer vanaf 5 uur wakker. Wisselt een beetje, maar he ...
Ja, ik ga inderdaad proberen overdag wat bij te gaan slapen 🤗

één jaar geleden

Reactie op Annabellevk

Ja vervelend is dat he, en je wil zo graag doorslapen 🙈
Ja klopt. Moet eerlijk zeggen schrok gisteren ook was der om 7 uur nog uit gegaan om naar de wc te gaan dacht weet je ga nog even weer in bed en heb blijkbaar tot 11 uur geslapen mijn partner heeft me wakker gemaakt en was echt slecht verder de dag zelf

één jaar geleden

Heb je misschien ooit astma gehad? Sommige dames krijgen hier in de zwangerschap weer last van en kunnen dan (in de nacht) benauwd zijn.

één jaar geleden

Yes hier ook. 2-3x per nacht er uit om te plassen en door wat kortademigheid moeilijk weer in slaap. Heb ook een druk kind die me behoorlijk wakker houdt. Ben niet zo groot (1.58m) maar mijn kind is wel aan de grote (en vooral lange) kant. Die rave party’s die ze ‘s nachts houdt in m’n buik zijn dan ook minder prettig 🥲

één jaar geleden

Hier ook veel wakker. Zowiezo 2 tot 6 keer om te plassen. Begin van het 2e trimester werd ik ook wakker van alle geluiden buiten (woon in een flat dus dat is heel wat) gelukkig is dat nu weer wat minder. Heb ookal de hele zwangerschap last dat mijn neus dicht gaat zitten als ik lig dus dat zorgt soms ook dat ik wakker word van mijn eigen gesnurk of mijn man me wakker maakt omdat ik te hard snurk

één jaar geleden

Reactie op mwmyr

Heb je misschien ooit astma gehad? Sommige dames krijgen hier in de zwanger ...
Nee, niet dat ik weet ☺️

één jaar geleden

Reactie op Dominiquee_

Yes hier ook. 2-3x per nacht er uit om te plassen en door wat kortademighei ...
Aah Ja snap ik, ik voel mijn kereltje ook behoorlijke partys houden in mijn buik 's nachts 🤣

één jaar geleden

Reactie op Bartenijntje

Hier ook veel wakker. Zowiezo 2 tot 6 keer om te plassen. Begin van het 2e ...
Jaaa daar heb ik ook last van inderdaad, de hele dag is mijn neus open maar zodra het avond word en ik ga liggen gaat hij dicht zitten 😳 ik dacht dat dat wat anders was maar dat hoort er ook bij dus? 😱

één jaar geleden

Reactie op Annabellevk

Aah Ja snap ik, ik voel mijn kereltje ook behoorlijke partys houden in mijn ...
Ik had ergens gelezen dat er meer mensen last van hadden tijdens de zwangerschap dus ben er gewoon vanuit gegaan dat het ook een kwaaltje is

één jaar geleden

Ik slaap ook heel slecht. Niet door benauwdheid en ook niet door plassen, dat laatste hoef ik amper snachts. Maar ik word gewoon op bepaalde momenten wakker en lig dan klaarwakker naar het plafond te staren… 2.00 uur en 4.00 uur zijn veel voorkomende tijden. Ik lig dan wegens bekkenklachten soms ook niet lekker meer. Soms pak ik mijn Ereader en lees ik dan een uurtje en daarna val ik weer even in slaap. Vooral op nachten voorafgaand aan een werkdag vind ik het heel zwaar dat slechte slapen want ben er doodmoe van

één jaar geleden

Reactie op RM1990

Ik slaap ook heel slecht. Niet door benauwdheid en ook niet door plassen, d ...
Ja dat bekkenpijn herken ik heel erg, mijn heupen doen heel veel zeer als ik daar te lang op lig en dan blijf ik draaien, heel vervelend