9 Reacties

3 jaar geleden

Dit is zo herkenbaar! Als ik ook maar 1 hapje meer neem dan gaat het hup mn slokdarm weer uit😩😂! Ik weet niet wat het is of wat eraan te doen, probeer zelf wat meer kleine beetjes te eten. Met tussendoortjes😁

3 jaar geleden

Ik had het juist in het begin van mijn zwangerschap. Sneller vol zitten was 1 van mijn eerste symptomen. Ik herken het ook van mijn vorige zwangerschap. Inmiddels ben ik 15 weken zwanger en kan ik weer eten als normaal (of ietsje meer misschien zelfs 😅)

3 jaar geleden

Ik ook. Zit zo snel vol. Vooral tijdens het avondeten. Nu 15 weken zwanger

3 jaar geleden

Ik heb dit ook, ben nu 15 weken zwanger (dan wel gewoon van 1 kindje haha) maar ik eet gewoon meerdere kleine porties

3 jaar geleden

Herkenbaar! Vooral het avondeten.. tegen die tijd heb ik helemaal geen honger meer. Ik kook wel gewoon avondeten maar na een paar happen zit ik al vol😮‍💨

3 jaar geleden

Ik ben nu ongeveer 12 weken en krijg ook een tweeling en heb exact hetzelfde. Heel frustrerend, want twee uur na de maaltijd heb ik weer honger. En als ik dan niet eet word ik misselijk. Dus komt erop neer dat ik inderdaad vaak een beetje moet eten. Voelt soms als een hele dagtaak om daarover na te moeten denken 😂

3 jaar geleden

Hier ook, nu bijna 12 weken maar moet zeggen heb ook de afgelopen 5 weken zeer weinig gegeten ivm misselijkheid. Nu kan ik meer eten maar zit gelijk vol 😑

3 jaar geleden

Ik denk elke keer enorme trek te hebben waardoor ik heel enthousiast opschep of bestel. Eenmaal aan het eten valt het vies tegen en zit ik erg snel vol 🙈

3 jaar geleden

Reactie op cl_1997_

Ik ben nu ongeveer 12 weken en krijg ook een tweeling en heb exact hetzelfd ...
Haha hier precies het zelfde, ook ongeveer 12 weken zwanger van een tweeling en zit ook zo snel vol. Ik heb dit helaas al de hele zwangerschap waardoor eten sinds het begin al een groot probleem is. Niet eten betekend misselijk maar als in gegeten heb een uur later moet ik vaak echt wel weer iets pakken