9 Reacties
2 jaar geleden
Wij idem. Ik heb zo'n organizer die je aan de voorstoel hangt waar een ipad in kan, eten, drinken, speeltjes etc. Via Temu een montessori speelboek gekocht die rits je open en dan zitten er verschillende speel dingen in. Veters, knopen, rits, klittenband etc.
2 jaar geleden
Ik volg! Wij waren vorig jaar op vakantie met de auto en toen stopten we ongeveer iedere 2 uur maar tijdens de autorit sliep ons zoontje 90% van de tijd. Ik denk dat dat deze zomer wel anders zijn.. en wij doen vooralsnog geen schermtijd dus ben ook erg op zoek naar waar we hem mee bezig kunnen houden 馃槵
2 jaar geleden
Ik kreeg de tip om maisstengels, knijpfruit en liga mee te nemen. 3x zoveel als dat ik dacht dat genoeg zou zijn 馃槄
Ik heb ook van die ringen gekocht van de Kruidvat, waar je speelgoed aan kan hangen. Daar vermaakt ze zich goed mee.
2 jaar geleden
Reactie op Kaatjekato
Hier is de UFO favoriet in de auto.
Verder lees ik graag mee voor tips.

Heb je een linkje hiervan??
2 jaar geleden
Reactie op anoniemuis
Heb je een linkje hiervan??
Heb hem zelf bij Temu besteld, maar ze verkopen ze overal. Ufo speelgoed montessori baby.
2 jaar geleden
Reactie op Kaatjekato
Heb hem zelf bij Temu besteld, maar ze verkopen ze overal. Ufo speelgoed mo ...
Deze hebben wij ook, ook van Temu. Dochter van bijna 3 vindt hem in de auto ook nog leuk. Jongsten beginnen er nu interesse voor te krijgen.
Pop-it vinden ze ook leuk. Of iets met licht/muziek (telefoontje). Ik stop veel klein speelgoed in een tas en wissel dat af. Duplo poppetje, Barbie, boekjes. Alles ong 1 minuut. Of 5 seconden 馃槀
2 jaar geleden
Volg ook, wij gaan over 1.5 week al.
Bij Action hebben ze nu van die organizers die aan de voorstoel kunnen. Die heb ik gekocht ... maar voor de rest.
2 jaar geleden
Heb een bak waar ik klein nieuw speelgoed in steek voor onze autovakantie in september. Boekjes, klein speelgoed en ook een tablet in houder waar die filmpje op kan zien. Bedoeling is elk uur iets anders te geven.