10 Reacties

vorig jaar

Wij kochten deze voor ons nichtje 5 jaar geleden en ze speelt er nog steeds enorm veel mee: https://www.bol.com/be/nl/p/kidkraft-farm-to-table-houten-speelkeuken/9200000093508963/

vorig jaar

ik heb zelf die van de ikea met wat pannentjes erbij

vorig jaar

Reactie op Naomi_1994

Wij kochten deze voor ons nichtje 5 jaar geleden en ze speelt er nog steeds ...
Is inderdaad ook heel mooi en met veel extra's

vorig jaar

Wij hebben nu sinds maart die van de Action staan en zijn er nog steeds blij mee. Er wordt veel mee gespeeld en hij heeft nog niks geleden. Nu zitten de dopjes nog niet onder de poten, zodat hij laag genoeg is om mee te spelen. De deurtjes zijn ideaal om de rommel achter te verstoppen en gaan makkelijk genoeg open en dicht, maar toch stevig. En dat alles voor een leuk prijsje.

vorig jaar

Ik heb die van Klein toys besteld met een miele oventje en magnetron erin. Maar papa heeft m tot nog toe niet in elkaar geschroefd natuurlijk, dus heb geen idee hoe het in t echt is.. de reviews zijn erg goed.

vorig jaar

Wij hebben een keukentje van “PetitAmelie”

vorig jaar

Wij hebben die van New Classic Toys.

vorig jaar

Wij hebben het keukentje van little dutch. Little dutch heeft ook uitbreidingen als theeset, groenten, fruit, taart enz

vorig jaar

Wij hebben ook een petit amelie keukentje maar ik vind hem voor dat geld bijzonder wankel. Kraan is hier al 2x afgebroken en wasbakje gaat ook snel schuiven