15 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb hem ook (tweedehands) hij kan er inderdaad niet bij en het is ook binnen paar minuten niet meer leuk. Ik denk beetje gefrustreerd. Misschien wel leuk als ze wat ouder zijn?
3 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem! Mijn fysio stelde voor om hem op een Voedingskussen te leggen zodat hij wat hoger ligt, maar dat vond mijn kleine echt verschrikkelijk. Gelukkig hadden mijn schoonouders nog een speelkleed met lagere bogen, dus deze ligt nu in de woonkamer. Deze vind hij veel interessanter omdat het kleurrijker is en hij er bij kan met zijn handjes. Ik hoop dat een verhoging bij jou wel werkt!
3 jaar geleden
Reactie op Kay95
Als je die beestjes zelf los kan halen misschien ze wat lager ophangen met ...

Zo'n soort systeem hebben wij ook! Speeltjes moeten denk ik wel enigszins binnen handbereik zijn voor de baby om ertegen te kunnen slaan.
3 jaar geleden
Reactie op Kay95

Oh dat is n goeie!
3 jaar geleden
Reactie op Kay95

Die ringen zijn echt zo handig inderdaad. Twee weken terug zelfs een extra set gekocht. Praktisch alles kan je ermee aan de babygym, mobiel, kinderwagen e.d. hangen.
Wij hebben een babygym van Jollein en zo kunnen alle speeltjes precies op de juiste hoogte gehangen worden, zodat ze er bijkan (raakt verveeld als dit niet kan namelijk).
3 jaar geleden
Reactie op Kaatjekato
Die ringen zijn echt zo handig inderdaad. Twee weken terug zelfs een extra ...
Hoe kan je ze vinden online? Alsin wat voor benaming
3 jaar geleden
Reactie op AnoniemTQM
Loops van Little dutch.
3 jaar geleden
Ik heb de bogen gelijk aan elkaar vast geklikt. Dus niet overdwars, maar voor naar achter. Dan hangen ze lager
3 jaar geleden
Reactie op AnoniemTQM
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-linkie-links/p/5715739
Ook inderdaad als little loops, loopys rings ... ze hebben er verschillende namen voor en verschillende (online) winkels bieden ze aan.