48 Reacties
2 jaar geleden
Wij gebruiken momenteel deze foam vloerkleed. We hebben ook een normaal speelkleed van nijntje maar op deze vloerpuzzel speelt ons baby toch actiever met haar speeltjes ben wel tevreden

2 jaar geleden
Wij hebben waterdichte foam puzzelstukken van de action gehaald afgelopen zomer. Nu ligt er nog een boxkleed overheen omdat mijn zoontje nog maar half kruipt zegmaar. Maar ze zijn ideaal!!
2 jaar geleden
Reactie op 228-Elise
Super mooi! Is die rand ook handig?
Ja het is handig, ik kan er speelgoed tegen aan zetten. Normaal vallen die beertjes altijd om maar nu blijft het zitten ook zeg maar. Alleen mijn baby kruipt soort van al, dus dan gaat ze er gewoon overheen 馃珷. Het is wel een beetje een gedoe om het op te ruimen maar heb het er wel voor over ik vind het niet erg om het te verplaatsen tijdens het schoonmaken. Ze vind het leuk in ieder geval 鈽猴笍
2 jaar geleden
Wij gebruiken momenteel deze foam vloerkleed. We hebben ook een normaal spe ...

Wat een mooie foam vloerkleed 馃槉 heb je miss een linkje waar je die hebt besteld?
2 jaar geleden
Reactie op Chantal - 1993
Wat een mooie foam vloerkleed 馃槉 heb je miss een linkje waar je die hebt be ...
Dankje 馃槉 ja zeker, ik had het zelf besteld van bol maar ze hebben hun product daarop verwijderd. Maar het is van Roosly en dit is de link op hun eigen website
https://roosly.nl/products/puzzelmat?variant=46966805659988¤cy=EUR&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&gclid=EAIaIQobChMI3tPw4rvSgQMVxopoCR10ggPEEAQYASABEgLH7_D_BwE
2 jaar geleden
Dankje 馃槉 ja zeker, ik had het zelf besteld van bol maar ze hebben hun prod ...
Dankjewel! 馃
2 jaar geleden
Wij hebben zo'n opklapbare mat van Ikea, maar moet eerlijk zeggen dat hij altijd gewoon op de grond speelt. Hij tijgert en rolt zo van de mat af en vind de grond veel fijner om te bewegen.
2 jaar geleden
Wij hebben deze gekocht ! Ziet er ook nog eens leuk uit 馃槉 is 2 meter bij 1,50 馃槉

2 jaar geleden
Wij hebben een groot foammat! Kan opgevouwen worden en in een tas gedaan worden. Is ook handig om mee te nemen. Allerlei leuke printjes. Deze kant is toevallig aquarium maar de andere kant van de mat is dierentuin. Het is antislip en waterdicht. Ik vind het echt een ideaal ding. Zoontje speelt er graag op. Ook buiten is hij fijn 馃槉