11 Reacties

2 jaar geleden

Het is een mirena btw, dus met hormonen!

2 jaar geleden

Helaas kun je hier weinig aan doen. Het kan nog een hele tijd aanhouden.

2 jaar geleden

Het bloeden zelf stoppen zal niet gaan denk ik, jammergenoeg. Maar wellicht is een Beppy tampon een idee? Dat is een sponsje dat je tijdens de seks in kan houden. Zelf heb ik deze ook wel eens gebruikt en ik ben er tevreden over. Mn vriend voelde er tijdens penetratie niks van (ik ook niet). En tijdens orale seks hoefde ik niet bang te zijn voor bloedverlies want dat bleef netjes in het sponsje.

2 jaar geleden

Reactie op Citroentjuh

Het bloeden zelf stoppen zal niet gaan denk ik, jammergenoeg. Maar wellich ...
Ohhh nog nooit van gehoord maar ga dit even googelen! Thanksnb

2 jaar geleden

Ik gebruik altijd frambozenbladthee om het bloeden tijdens mn menstruatie te minderen en sneller te laten stoppen omdat ik anders te heftige menstruatie heb 😅 je zou het kunnen proberen.

2 jaar geleden

Reactie op MelissaTE

Ik gebruik altijd frambozenbladthee om het bloeden tijdens mn menstruatie t ...
Dankje voor de tip!

2 jaar geleden

Dat zou toch mooi zijn? Je menstruatie programmeren? Zo, nu wil ik even niet bloeden, ja nu mag het weer.

2 jaar geleden

Reactie op Annabel92

Dat zou toch mooi zijn? Je menstruatie programmeren? Zo, nu wil ik even nie ...
Ik vroeg meer om tips en wie weet toch?😊 Je hebt ook een pilletje on he menstruatie uit te stellen

2 jaar geleden

Ik gebruikte deze wel eens in het verleden. Is een spons welke je in kan brengen en waarmee je gewoon van vrijen 😊 wel even een gedoe om hem daarna eruit te halen , maar heeft bij mij wel een paar keer gewerkt 😊

2 jaar geleden

Reactie op maaike1991*

Ik gebruikte deze wel eens in het verleden. Is een spons welke je in kan br ...
En voel je dit niet zitten of je man? Lees op internet gemixte verhalen en zou me een beetje schamen als hij dat opeens voelt zitten🤣🙈

2 jaar geleden

En voel je dit niet zitten of je man? Lees op internet gemixte verhalen en ...
Nou het was met mijn ex, maar hij voelde het inderdaad wel een beetje 🤔 maar dat mocht de pret toen niet drukken. Maar jk snap als je dat niet fijn vindt