15 Reacties

vorig jaar

Daarnaast willen we ook graag een buggy aanschaffen, een inklapbare. Zijn er hier al goede ervaringen daarmee? :)

vorig jaar

de vorm is iets anders. stapelstein is rond, steppings Stones 6 hoekig. en er zit geen merklogo op steppingstones;) oja en de prijs haha. wij hebben zelf stepping Stones, bevalt goed
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

wij hebben stepping stones, de kinderen spelen er ontzettend veel mee, echt een leuke aankoop ... ik heb geen ervaring met stapelstein maar heb wel vernomen die beide getest hebben dat ze geen verschil konden vinden in kwaliteit o.i.d....

vorig jaar

Reactie op Safh44991199

Daarnaast willen we ook graag een buggy aanschaffen, een inklapbare. Zijn e ...
Wij zijn heel blij met onze yoyo zen!

vorig jaar

Reactie op GN89

Klopt het dat deze €450 ongeveer kost? Is dat niet prijzig? Ik heb geen idee 😅

vorig jaar

Nog geen ervaring met stapelstein maar hij krijgt een set voor zijn 1e verjaardag. Wij hebben een Joolz aer+ buggy en zijn daar echt mega tevreden over!

vorig jaar

Reactie op Mie22

Nog geen ervaring met stapelstein maar hij krijgt een set voor zijn 1e verj ...
En waarom toch Stapelstein gekozen ipv stepping stones bijvoorbeeld? Hebben jullie ergens gehoord dat dat beter is?

vorig jaar

Mag ik vragen wat je met deze “stenen” doet? Ik zie het niet voor me 😅

vorig jaar

Reactie op 228-Elise

Mag ik vragen wat je met deze “stenen” doet? Ik zie het niet voor me 😅