8 Reacties

2 jaar geleden

Lieve mama, Niet gehad hier maar wel ervaring. Deze halen ze er tegenwoordig niet meer zo makkelijk uit. Vaak moeten ze het dan al meer dan 5 keer per jaar last van moeten hebben. Heeft ze op dit moment meer last dan als ze niet uit der neusje zou stinken? Is ze rustig ondanks de koorts, krijgt ze nog genoeg drinken binnen? Anders kan het gerust wachten tot morgen met bellen naar eigen huisarts. Paracetemolletje lekker insmeren met luuf, knuffelen(indien 6 maand en ouder). Antibiotica heeft ook even nodig om aan te slaan dus de klachten zullen niet gelijk bij de eerste dosis weggaan. Dan zou je in het slimste geval vanavond laat naar veel gedoe (rijden naar de Hapa, wachten, medicatie ophalen, baby uit ritme) 1 a 2 dosissen eerder zijn. Als ze het al geven, want zo happig zijn ze daar ook weer niet op. Ik ga niet zeggen dat je niet moet bellen, maar bedenk ook wat voor gevolgen dat kan hebben. Tenzij je meisje natuurlijk ontroostbaar is en je niks meer kan. Veel succes en sterkte.

2 jaar geleden

Reactie op Mevrboes

Lieve mama, Niet gehad hier maar wel ervaring. Deze halen ze er tegenwoord ...
Bedankt voor je reactie. Ze is nu 2 keer dicht op elkaar zo ziek geworden (verkouden, niet slapen, overstuur). Vindt het echt heel lastig om haar zo te zien. Soms houdt ze ook even haar adem in, dan blaast ze weer uit. Ik ben er idd niet happig om de hapa te bellen en daar aan te komen voor niks. Maar ik hoop dat het geen “ ernstige “ infectie is. Ze drinkt verder ok, alleen slapen heel lastig
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

En onder de douche stomen? Ui naast het bed voor vrijer te ademen?

2 jaar geleden

Lieve mama, ik zit momenteel in hetzelfde schuitje. Mijn zoontje is flink verkouden, veel snot, slijm en hoesten. En sinds gisteren merkte ik ook dat hij een beetje uit z’n mond/neus stinkt . Ik heb dit bij onze oudste nooit gehad, dus voor mij was het nieuw. Op internet lees je inderdaad dat het kan komen door verkoudheid of eventueel keelontsteking. Mijn zoontje heeft geen koorts, drinkt goed en is redelijk vrolijk. Ik kijk het voor nu nog even aan, maar ik wilde morgen ook even de huisarts bellen voor advies. Bellen kan geen kwaad hè. Als het jou gerust stelt.

2 jaar geleden

Hoe is het met de jonge dame?

2 jaar geleden

Reactie op Mevrboes

Hoe is het met de jonge dame?
Verschrikkelijke nacht gehad allebei 🤭 nog steeds snotterig, stinkt minder uit dr neusje.. hopen dat deze nacht beter verloopt. Wat lief dat je het vraagt ❤️

2 jaar geleden

Neusje spoelen met moedermelk, mocht je dat nog hebben.

2 jaar geleden

Reactie op SLove

Verschrikkelijke nacht gehad allebei 🤭 nog steeds snotterig, stinkt minder ...
Wel bij de huisarts geweest?