11 Reacties

2 jaar geleden

We hebben het ongeveer 3 weken geleden uitprobeert, maar hij zat not te wiebelig. Als hij 6 maanden is, proberen we het nog eens, omdat we tegen die tijd ook met vast voedsel beginnen (Rapley).

2 jaar geleden

Ze was wat groot voor de newbornset en zit vanaf 5 maanden in de baby zit. De eerste dagen was ze wat wiebelig en hield ze zich vast, maar we zagen dat ze heel vlot beter gingen zitten sinds we die gebruiken. We zijn nu 3 weken verder , ze zit mooi stevig en kan ook al zelfstandig op de grond zitten.

2 jaar geleden

Toen ze gewoon echt zelfstandig rechtop kon zitten en geen handdoeken en dergelijke nodig was. Als je een handdoek nodig bent om het evenwicht te bewaren, vind ik het nog te vroeg. Onze dochter was een maand of 7 toen ze voor het eerst echt erin zat.

2 jaar geleden

Onze zoon van 5,5 maand zit er sinds een paar dagen in. Hij is erg groot en wijs voor zijn leeftijd. En was erg toe aan vast eten. Hij zit er heel goed in. We zijn met de Rapley methode begonnen wat ook heel goed gaat!

2 jaar geleden

Nog niet maar vandaag heb ik hem gemonteerd moet enkel nog de kussentjes naaien (hopelijk lukt het morgen) heb haar er al eens ingezet om de plaats van voet en zitplabkje te bepalen en ze zat er zo al heel goed en stabiel in.

2 jaar geleden

Reactie op Mominprocces

Nog niet maar vandaag heb ik hem gemonteerd moet enkel nog de kussentjes na ...
Ps tripp trapp oud model met hout beugel 馃槵

2 jaar geleden

Onze jongen zit er sinds vorige week in. Hij is 5.5 maand. Hij zit prachtig rechtop maar is een beetje te enthousiast als hij er in mag. Hij grijpt alles wat hij grijpen kan en gooit het op de grond, kijkt ons het eten uit de mond, gilt van blijdschap etc. Max 10 minuutjes doen we nu, daarna is hij super moe 馃槄

2 jaar geleden

Over anderhalve week is hij 7 maanden, gisteren voor het eerst erin gezet. Zit al aardig goed rechtop. 馃グ

2 jaar geleden

Ik gebruik gewoon de newborn set voor tijdens de hapjes. Op de meest recht stand

2 jaar geleden

Met 5,5 maand. Kon denk ik al wel eerder. Als we ons zoontje tegen onze gebogen benen aan legden ging hij zelf rechtop zitten. Hij valt nog weleens om, maar dat heeft meer met evenwicht te maken. Eerst zorgde ik dat het hapje klaarstond en het echt alleen het voeren was in de stoel. Nu, 3 weken later, zit hij gerust een hele maaltijd met ons mee te eten. Erg gezellig! Ik las ergens dat je met de nieuwe baby set kunt beginnen als hij zelfstandig zijn rugje recht kan houden. Dat lijkt me best logisch

2 jaar geleden

Reactie op vogelberver

Onze zoon van 5,5 maand zit er sinds een paar dagen in. Hij is erg groot en ...
Same here.. iets eerder zelfs. Is niet zozeer leeftijd (vind ik) maar spierkracht en groei van je kindje. Die van ons wilde echt niet meer in dat passieve lig ding 馃槄 trok alleen maar hele bovenlijf omhoog. Hiermee begonnen en nu zit ze los op het kleed 馃ス(5,5 maand!)