49 Reacties

茅茅n jaar geleden

Dat kan even duren. Ik ben net gestript, wel wat bloed verloren, harde buiken etc had ik al. Heeft je verloskundige niet aangegeven of het gelukt was? Mijne gaf tevens aan dat als het werkt, je dat binnen 24 uur zal merken. Kwestie van afwachten! Duim voor ons. Successs馃挄

茅茅n jaar geleden

Reactie op Nmava

Dat kan even duren. Ik ben net gestript, wel wat bloed verloren, harde buik ...
Jaa ze zei wel dat ze er goed bij was gekomen maar ze kan natuurlijk nooit 100% zeggen dat het wat gaat doen. Ik heb dus geen bloed en geen krampen waardoor ik het gevoel heb dat het niks gedaan heeft. Ze zei wel dat ik er vannacht waarschijnlijk last van kan krijgen! Jaaa ik duim ook voor ons馃槆

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sylvanadg

Jaa ze zei wel dat ze er goed bij was gekomen maar ze kan natuurlijk nooit ...
Ja precies! Bij mij was het ook de 1e keer. Nu heel onrustige krampen maar dat zal ook per persoon verschillen. Benieuwd of het morgenochtend geholpen heeft! 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Nmava

Ja precies! Bij mij was het ook de 1e keer. Nu heel onrustige krampen maar ...
Hoop het voor je馃槆

茅茅n jaar geleden

In principe werkt het maar bij 1 op de 6 vrouwen . Ik ga morgen voor een poging, dit filmpje gaf mij erg veel verduidelijking 馃槉 https://youtu.be/EyxRed0OsW0

茅茅n jaar geleden

Reactie op maaike1991*

In principe werkt het maar bij 1 op de 6 vrouwen . Ik ga morgen voor een p ...
Zoals dit filmpje aan geeft heb ik weinig kans馃槀

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sylvanadg

Zoals dit filmpje aan geeft heb ik weinig kans馃槀
Geen idee , je weet het nooit. Maar in principe heeft strippen meer effect na 41 weken . Daarom heb ik het afgelopen week ook nog niet laten doen omdat het dan juist alleen maar meer ongemak geeft. Mag ik vragen waarom jij het eerder heb laten doen? 鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sylvanadg

Zoals dit filmpje aan geeft heb ik weinig kans馃槀
Ja blijft apart, ik ben vanochtend met 40+4 gestript, 1 cm ontsluiting. Verloskundige gaf aan de vliezen goed te voelen losgaan en schat de kans op 50/50 dat het uiteindelijk werkt. Ik wacht af. Maar 1/6 is wel erg kleine kans in vergelijking met wat ik verder allemaal lees

茅茅n jaar geleden

Reactie op maaike1991*

Geen idee , je weet het nooit. Maar in principe heeft strippen meer effect ...
Jaa ik heb heel erg veel pijn in mijn bekken en sinds 35 weken al heel veel druk beneden waardoor ik al niet goed meer kan lopen, zitten en liggen. Daarom gezegd van probeer het maar want mn lichaam is op en dat met een dochter van 4 jaar die rond loopt en naar school moet enzo is het gewoon heel lastig nu.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Nmava

Ja blijft apart, ik ben vanochtend met 40+4 gestript, 1 cm ontsluiting. Ver ...
Jaa precies lees ook veel goede verhalen. Maar zoals ik al zei ik heb geen bloeding of pijnen in mn buik馃槄 dus dan heb je al snel zo gevoel van oke dit word hem niet馃槀

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sylvanadg

Jaa precies lees ook veel goede verhalen. Maar zoals ik al zei ik heb geen ...
Jaa snap ik.. voel jij inmiddels al iets? Hier is het nog rustig helaas.. vanochtend om 11:30 gestript.

茅茅n jaar geleden

Ik ben gisteravond met 40 weken precies gestript. Normaal zou ik nog wachten maar met loop zo veel pijn en ellende dat ik nu echt hoop dat de kleine zich gaat melden . Voor nu erg onrustig ik wacht het rustig aan Hoop voor je dat het zijn werking gaat doen .

茅茅n jaar geleden

Reactie op Ingridmamavan3

Ik ben gisteravond met 40 weken precies gestript. Normaal zou ik nog wacht ...
Spannend! Hoop dat het wat doet voor je.. Blijft natuurlijk afwachten. Succes馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Nmava

Spannend! Hoop dat het wat doet voor je.. Blijft natuurlijk afwachten. Succ ...
Ben bang dat ik gewoon pech heb hahaha. Is bij mijn 2e ook niet een suc6 geweest dus denk dat ik volgende week ziekenhuis nog keer moet doen

茅茅n jaar geleden

Reactie op Ingridmamavan3

Ik ben gisteravond met 40 weken precies gestript. Normaal zou ik nog wacht ...
Hopelijk doet het wat! Ik was vandaag precies 40+0 weken en mijn strippen van gister ochtend heeft goed geholpen. Ik ben vanochtend bevallen van een mooie zoon馃挋

茅茅n jaar geleden

Reactie op Nmava

Jaa snap ik.. voel jij inmiddels al iets? Hier is het nog rustig helaas.. v ...
Ik ben vanochtend bevallen van een zoon馃挋 Dus hier heeft het zeker geholpen. Pijn is vannacht om 4 uur begonnen en 08.23 was hij er馃槆

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sylvanadg

Ik ben vanochtend bevallen van een zoon馃挋 Dus hier heeft het zeker geholpen ...
Oh wauw dat meen je niet! Wat super馃槏 Van harte gefeliciteerd! Ik ben vanochtend mijn slijmprop verloren, verder nog geen echte wee毛n helaas. Geniet van jullie kleintje!!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sylvanadg

Ik ben vanochtend bevallen van een zoon馃挋 Dus hier heeft het zeker geholpen ...
Gefeliciteerd!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sylvanadg

Ik ben vanochtend bevallen van een zoon馃挋 Dus hier heeft het zeker geholpen ...
Wauw, gefeliciteerd!馃挋馃馃徏

茅茅n jaar geleden

Reactie op Nmava

Oh wauw dat meen je niet! Wat super馃槏 Van harte gefeliciteerd! Ik ben vanoc ...
Misschien komt het nog in een aantal uur! Ik hoop met je mee Dankjewel 馃挋