49 Reacties

één jaar geleden

Ik ben op 40-1 en 40-4 gestript bij vk zonder effect. Idd wat je omschrijft, het bleef (veeeeel te) rustig. Bij 40-5 om 10u in het ziekenhuis gesprek voor inleiding nog een keer gestript meteen 😅 (stuk minder ‘voorzichtig’) en die zelfde dag om 15u braken mijn vliezen. Sanne is toen 19:22 geboren (2e kindje).

één jaar geleden

Reactie op MariekeVisser

Hoe gaat het met jou? Ik ben vanmorgen voor de tweede keer gestript. Heb af ...
Hoe gaat het met jou Marieke?

één jaar geleden

Strippen heeft bij mij dus zin gehad! Maandag ochtend gestript, dinsdag weeen en woensdag is onze zoon Moos geboren! 💙

één jaar geleden

Hoeveel uur na de eerste strippoging kregen jullie iets van weeën? Ik ben gistermiddag (16.30 gestript), maar voel helaas nog niks, behalve wat bloederig / bruinig slijmverlies. Dus de moed begint me alweer langzaam in de schoenen te zakken........

één jaar geleden

Reactie op Eline1109

Hoeveel uur na de eerste strippoging kregen jullie iets van weeën? Ik ben g ...
Ik ben in de avond gestript en kreeg 24 uur later weeën! En in de tussentijd ook bloed- en slijmverlies.

één jaar geleden

Reactie op Eline1109

Hoeveel uur na de eerste strippoging kregen jullie iets van weeën? Ik ben g ...
Ik ben maandag gestript om 1030uur met 40+5. Volgens mij lopen wij gelijk he? Vanochtend tend om 0500 zijn bij mij de weeën begonnen. Mijn moed was ook weggezakt gister, omdat je veel verhalen hoort dat het binnen 12 tot 24 uur begint. Ik hoop dat het snel begint bij je, houd vol ❤️

één jaar geleden

Reactie op Twiek

Ik ben maandag gestript om 1030uur met 40+5. Volgens mij lopen wij gelijk h ...
Oh wat spannend! Succes!!

één jaar geleden

Reactie op Eline1109

Hoeveel uur na de eerste strippoging kregen jullie iets van weeën? Ik ben g ...
Kan wel even duren. Ik was maandag 9:00 gestript en de weeen begonnen dinsdag 16:00 🙌🏻