35 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik kwam een linkje tegen die van de week nog heeft geholpen bij iemand om zelf de baby van dwars/stuit naar goed te krijgen:
https://youtu.be/TIlOJfa1WZw
3 jaar geleden
Die je zwangerschapsyoga? Daar leer je normaal ook verschillende ruimtemakende oefeningen die kunnen helpen. Bij mijn vorige zwangerschap kindje meermaals gedraaid in derde trimester uiteindelijk lag hij tegen 38 weken goed . Spinning babies kan je ook eens googlen.
3 jaar geleden
Bij ons oudste zoontje hebben we moxa therapie toegepast, een brandende stick aan je kleine teen houden. Je merkte dat de baby hier heel actief van werd en waarschijnlijk daarom bij sommigen draaien. Bij ons had het echter geen effect en zijn voor een externe kering gegaan (succesvol en zonder pijn!).
3 jaar geleden
1 tip bestel moxatherapie -niet- via stuitlig.nl. Je moet daar 57,50 voor 5 sticks betalen en je krijgt er een usb bij waar een 30 jaar oud simpel filmpje opstaat. Bestel gewoon via Google 5 Moxa sticks en zoek een filmpje op. Het komt neer op: steek de moxastick met een waxinelichtje-vlam aan, houd 15 minuten heen en weer voor de ene kleine teen en 15 minuten voor de andere. Dat 2 weken lang. That's it, voor minder dan 10 euro te bestellen op Google. Helaas kwam ik er te laat achter en had ik al besteld via stuitlig
3 jaar geleden
Reactie op Anne2197
Ik lees ook mee. Ik dacht aan spinning babies en moxa en misschien langa ee ...
Ik zou dit zeker aanraden, bij mij heeft het ook geholpen en is de baby gaan draaien direct de dag na de behandeling!
3 jaar geleden
Ik heb nadat ik te horen heb gekregen dat de baby in stuit lag 2x moxa therapie geprobeerd. Inmiddels een week later en de baby ligt keurig met zn hoofdje naar beneden en al een beetje ingedaald. Weet natuurlijk niet wat de moxa therapie hierin heeft gedaan, maar ben erg opgelucht
3 jaar geleden