28 Reacties

één maand geleden

Hahaha hier hetzelfde op de verjaardag! Vond het geweldig 😂 en ook wij hebben van het beeld genoten. 1x moet kunnen toch 😊 heb er ook over getwijfeld maar toch gedaan en zeker geen spijt 🫶🏻 (ook eerste kindje)

één maand geleden

Ik snap je gevoel wel. Ik maak me hier al even druk om, maar denk laten jeetje kom op zeg.. suiker krijgen ze vroeg of laat toch wel, dus lekker genieten! Het is voorlopig eenmalig. Maar nogmaals ik herken je onzekerheid! Van harte gefeliciteerd en hopelijk hebben jullie een fantastische dag gehad! 🤗

één maand geleden

af en toe iets ongezonds kan volgensmij zeker geen kwaad! kindjes wie nooit wat ongezonds mogen eten staan later altijd bij de snacktafel op feestjes

één maand geleden

Onze zoon wordt 31 maart 1 jaar en krijgt ook wel wat van de taart mee en waarschijnlijk ook wel koekje extra tussendoor. Vandaag ergens chocolademelk met slagroom en dan krijgt hij ook wel klein beetje slagroom mee. Wij hebben zoiets 'zolang het niet dagelijks is en over het algemeen niet TE is' moet dat kunnen toch. We nemen zelf toch ook wel eens wat dat je later denkt 'had ik dat wel moeten nemen'...

één maand geleden

Is ook zo! Ging me er meer om dat het stuk zo groot was🤣. Hij vond het heerlijk, en ik genoot van zijn bekkie. Ga me er maar niet meer zo druk om maken 😊

één maand geleden

Reactie op Cxxx

Is ook zo! Ging me er meer om dat het stuk zo groot was🤣. Hij vond het hee ...
Iid niet doen. Nog gefeliciteerd trouwens!

één maand geleden

Dankjewel!!!

één maand geleden

Hier heeft ze ook behoorlijk wat happen genomen.. 😂 Moet kunnen een keertje

één maand geleden

Ahhhh! Ze worden ook maar 1 keer 1 jaar!

één maand geleden

Mijn dochter is vandaag jarig, en ik ben zeker van plan haar een stuk taart te geven! Idd ook de eerste keer iets van suiker, dus ik ben heel benieuwd! 🥰

één maand geleden

Hier een échte loedermoeder. Kind kreeg met 4 maanden op vakantie al wat hapjes bananen ijs. Krijgt hapjes slagroom, likjes magnum. Hij eet wekelijks krentenbollen, is dol op frietjes van de macdonalds en weet hoe een milkshake smaakt. Vrat zich met z’n cakesmash rond aan de botercreme van zijn taart en krijgt met z’n verjaardag een lekkere pannenkoek en z’n eigen taartje van de hema. Na een jaar een stukje taart en verder volledig suikervrij kan dan volgens mij echt niet zoveel kwaad hoor! Zolang jij en je kleine genoten hebben lijkt me dat helemaal prima!❤️

één maand geleden

Gefeliciteerd!🥳 Vandaag vieren we haar verjaardag, ze wordt dinsdag 1 jaar. Ze krijgt zeker wel een lekker stukje taart! 🎂 Hoort er wat mij betreft gewoon bij 😅

één maand geleden

Onze man wordt dinsdag 1, maar vieren het zondag maar hij krijgt zeker een stuk taart hoor! 😁hoort erbij toch ! Je wordt maar 1 keer in je leven 1

één maand geleden

Onze zoon is 10 maart 1 geworden en ook hij heeft een stukje taart op

één maand geleden

Gefeliciteerd! Onze dochter heeft gister 2 plakken carrotcake met frosting gehad voor haar verjaardag 😇 Als ze voor de rest gewoon gezond te eten krijgen moet die ene keer een stuk taart echt geen probleem zijn lijkt me. Ik maak me er in ieder geval niet zo druk om 😉

één maand geleden

Reactie op Eikenblad

Hier een échte loedermoeder. Kind kreeg met 4 maanden op vakantie al wat ha ...
Hahaha fantastisch!!! Go mama ❤️🥳

één maand geleden

Gewoon een stuk taart op hier daar zijn ze ook jarig voor 🥰

één maand geleden

Jahoor, een hele slagroompunt! Hij heeft heerlijk gesmikkeld!

één maand geleden

Hier kreeg ze ook op haar eerste verjaardag een stuk taart. Ze houden er echt niks aan over 😂

één maand geleden

Reactie op juultje2020

Hahaha fantastisch!!! Go mama ❤️🥳
Kom ik aan met een frikandel in de mond & hand met 7 maand. En denk je dat oma de frikandel terug kreeg 🤪 Hier zat ze ook lekker te smikkelen van de slagroomschnitt! Ze is ook helemaal gek op de nibitt en berenchipjes 🤷🏼‍♀️ Af en toe mag het wel 🤪