28 Reacties

één maand geleden

Reactie op Eikenblad

Hier een échte loedermoeder. Kind kreeg met 4 maanden op vakantie al wat ha ...
Oh bedoelde mijn reactie hiervoor op jou haha! Verkeerde 🙈

één maand geleden

Reactie op loumich

Kom ik aan met een frikandel in de mond & hand met 7 maand. En denk je ...
Hahahaha zo grappig! Heeerlijk. Ik geniet ook zo als hij lekker eet, maar had toch ff een kronkel in mijn hoofd door dat stuk taart. Helemaal nergens voor nodig🤡. Zo fijn als ze zo lekker kunnen eten!

één maand geleden

Reactie op loumich

Kom ik aan met een frikandel in de mond & hand met 7 maand. En denk je ...
Hahah die frikandel 🤣 En wij nogsteeds dat “velletje” eraf halen omdat me dat te stug leek😅

één maand geleden

Hele slagroompunt op! Hij vond het heerlijk! Daarna nog wat stokbroodjes van tafel 😁 Je wordt tenslotte maar 1 keer 1 jaar ! 🥳

één maand geleden

Afgelopen zondag met het vieren heeft hij 2 stukken taart op🙈 (scheiding van ouders, dus 2x vieren) en vandaag is hij officieel 1 jaar. Dus vanmiddag krijgt hij nog een eigen smashcake. Noem me een loedermoeder, maar morgen krijgt hij gewoon weer een aardappelprakkie😂 balance is key

één maand geleden

Deze loeder moeder geeft alles hoor, met haar doop in novembef al stuk taart op, af en toe mee s oepen van chocolade, eet gewoon frietjes en snacks mee, ook al pannenkoek en poffertjes op en ijs want papa werkt bij een italiaanse ijsfabriek Groetjes een grote loedermoeder 😇

één maand geleden

Reactie op Eikenblad

Hier een échte loedermoeder. Kind kreeg met 4 maanden op vakantie al wat ha ...
Nou dan ben ik ook een loedermoeder 😂😂 Mijn zoontje krijgt echt af en toe wel wat zoets mee hoor. Op zijn verjaardag ook taart gehad maar dat vond hij niks. Wou liever een augurk. Wel een half puntijsje naar binnen gesmikkeld😂😂 hier ook in het weekend vaak krentenbol of soms croissantje. Door de week vaak gewoon normaal. Maar in het weekend echt wel eens wat lekkers. En vind het belachelijk dat we er ons voor moeten schamen. Zolang jij zelf in de gaten houd wat je kindje allemaal binnen krijgt en niet uit elkaar groeit. Je bent er zelf bij. Wij eten toch ook wel eens wat lekkers. Of soms een hele dag. Helemaal 1 week in de maand 😂😂