8 Reacties

2 jaar geleden

Ik merk dat Nurofen vaak goed helpt, dit geef ik dan ook met de nachtvoeding en dan slaapt ze door tot ochtend ipv steeds ieder uur wakker. En idd snachts lijkt mijn meisje er ook meer last van te hebben dan overdag. Dus overdag nog nooit pijnstilling gegeven eigenlijk.

2 jaar geleden

Ik geef ook af en toe paracetamol maar ik moet zeggen dat dentinox doet wel wat. Die heeft lidocaine en dit helpt paar uurtjes tegen de pijn. Ik vind erger zo veel huilen en veel paracetamol dan beetje van de gel erop. Vsm erfaring is bij ons slecht. Ook bij mijn 1ste zoontje, die helpt gewoon niet. Omdat 's nachts de lichaam ontspand, komt alles bovenop. Het is dezelfde met volwassenen mensen, al de klachten komen 's nachts tevorschijn. Met de baby's en vooral met de tandjes periode is ook zo. Veel sterkte en hopelijk komen ze snel door en heeft de kleine mannetje beetje rust 🍀

2 jaar geleden

Ik heb ook al een paar keer een zetpilletje gegeven ivm nachtelijk huilen en dan zie ik dat hij zelfs z’n slaapzakje in z’n mond trekt en bijt (3e en 4e tand onderweg bij 6,5 maand). Vind het ook lastig.. maar in principe is paracetamol niet slecht voor een kindje (in normale dosering), probeer ik mezelf dan voor te houden.

2 jaar geleden

Dentinox werkt hier ook goed!

2 jaar geleden

Elke keer in tandjes tijd geef ik automatisch paracetamol (siroop in de melk), anders hetzelfde verhaal. Ik voel me net schuldig als ik het niet zou doen (voor die echt doorkomt weet ik niet dat dat het probleem is en dat kan dan enkele dagen duren dat die er last van heeft). Waarom moet een kind pijn lijden? Die kan het niet plaatsen, kan niet slapen, na een drukke en fijne dag zoveel miserie? Voel je er niet schuldig over, je doet het uit liefde en da´s altijd belangrijkste

2 jaar geleden

Ik geef gewoon pctml wanneer ik denk dat mijn kind ongemak ervaart 😊 ben er best makkelijk in maar goed ben er zelf ook blij mee als ik kiespijn heb of wat dan ook. En het kan echt geen kwaad om het te geven .

2 jaar geleden

Vsm chadoment in combi met dentinox werkte hier goed 😁

2 jaar geleden

Niet slecht over voelen hoor, blijkbaar heeft hij die pcm nu echt even nodig. Je kunt misschien een barnsteen ketting overwegen. Zelf geen ervaring mee maar baadt het niet dan schaadt het niet!