5 Reacties

19 dagen geleden

Mijn zoontje ook 13 maanden drinkt ongeveer hetzelfde(sochtends 150ml melk in de pap, savonds fles 150ml melk en overdag drinkt hij ong 200ml water. CB gaf aan dat dit prima is zolang hij min 3x per dag een natte luier heeft. Ik dacht ook dat het veel te weinig was, maar hij doet het er goed op dus ik blijf hem regelmatig aanbieden maar als hij niet wil laat ik het.

19 dagen geleden

Ben blij dit te lezen! Onze zoon van 13 maanden wil niets anders dan melk (inmiddels wel over gegaan op koude melk).. ochtend 180, middag 150 en avond 180. Verder hooguit 5 slokken water. Ranja, thee, diksap, hij moet er niets van weten... tips?

19 dagen geleden

Hier ongeveer hetzelfde..die van ons drinkt dan wel weer veel melk maar wil echt maar paar slokken thee of water. We geven hem nu 3x per dag 210ml met 6 scheppen of nog iets minder en proberen het zo wat te verdunnen want volgens cb dronk hij anders teveel melk. We blijven thee en water proberen voordat hij de fles krijgt maar drinkt amper.

19 dagen geleden

Hier ook hoor! Maar vergeet niet dat er in fruit ook vocht zit en bijvoorbeeld in yoghurt ook, dit mag je gewoon meerekenen 😊

19 dagen geleden

Hier ook zoiets, alleen dan snachts ook altijd nog een fles van 150cc. Maar zo lang zijn plas kleurloos of heel licht van kleur is is het denk ik prima.