8 Reacties

3 jaar geleden

Ik had van allerlei tekstjes en zinnetjes en uiteindelijk zijn we gegaan voor "meer dan welkom" want uiteindelijk vond ik alles vreselijk cliché en zoetsappig haha 😅

3 jaar geleden

Kijk eens bij Lois Kruidenier Instagram. Die heeft hele mooie tekstjes, ook over geboorte. Wel handig met hormonen; check het even voor je besteld. We hadden echt zo een drukke periode met verhuizing, bevallen etc dat we het vergeten zijn te checken. Staat haar zus er niet op 😅. Maar wel al 120 kaartjes thuis haha. Naja.

3 jaar geleden

Reactie op Maartjex93

Kijk eens bij Lois Kruidenier Instagram. Die heeft hele mooie tekstjes, ook ...
Deze schrijf ik bijvb wel eens naar mensen als ik een kaartje stuur voor een geboorte.

3 jaar geleden

Een groot wonder. Een zoon, lief en klein maakt dat wij voortaan met zijn drieën zijn 💙

3 jaar geleden

Liefde, Zo mooi en fijn Nog meer liefde te delen Nu we met z’n drietjes zijn

3 jaar geleden

Wij hadden: geboren uit liefde kostbaarder dan goud een nieuw leven aan ons toevertrouwd

3 jaar geleden

Wij hebben de inspiratie uit songteksten gehaald: Voor onze eerste: "En dan is alles anders, zomaar midden op de dag, blijkt het leven zoveel mooier, zoveel mooier dan ik dacht" (afgeleid van "mooier dan ik dacht' van Guus Meeuwis, Midden op dag vrij aan te passen op de geboortetijd ;-) ) Voor onze tweede zoon: "Hoor es Joris, kleine man, ze zeggen dat jij toveren kan. Omdat als iemand naar je kijkt, de wereld weer wat mooier lijkt." (Afgeleid van "Boris" van Guus Meeuwis) Voor onze dochter: "Gaan we morgen samen spelen, samen lachen in de lentezon. Dan zal ik je zingen van het leven en hoe het jouwe net begon" (afgeleid van "slaapliedje" van Acda en de Munnik)

3 jaar geleden

Ons kleine schoppertje speelt nu niet meer verstoppertje. Lekker kort en alleen maar leuke reacties gehad!