25 Reacties

één jaar geleden

Reactie op spsom

Ik heb hem gehad omdat ik een afwijkende vorm van baarmoeder heb en wordt o ...
Ik heb onze verloskundige vanmiddag nog even gevraagd toen ik haar sprak; zij doet het bij iedere zwangerschap. Een groeiecho met 30 en 35 weken, puur om de ontwikkeling en de groei goed te kunnen volgen en eventuele afwijkingen tijdig op te sporen

één jaar geleden

Omdat ik wordt getest op zwangerschapsdiabetes heb ik een groeiecho met 28, 32 en 36 weken.

één jaar geleden

Reactie op Chantal - 1993

Omdat ik wordt getest op zwangerschapsdiabetes heb ik een groeiecho met 28, ...
Word je doorlopend getest of heb je uitslag al en controleren ze het dan met regelmaat? Vandaag zeiden bij mij in het ziekenhuis bij de aanvullende onderzoeken en de GUO dat ze minder vruchtwater heb gemeten dan de verloskundige afgelopen maandag. 🤷‍♀️ mijn suikertest was negatief

één jaar geleden

Ik moet de suikertest nog doen. Ik heb alleen met 13 weken gehad dat ze tegelijk met de NIPT, mijn ijzer en suiker hadden getest. Bij de 20 weken echo was alles goed, dus ik denk het vruchtwater enzo ook. Ohh dat is wel fijn! Gelukkig ook de test negatief. Wat is GUO?

één jaar geleden

Reactie op Chantal - 1993

Ik moet de suikertest nog doen. Ik heb alleen met 13 weken gehad dat ze teg ...
GUO staat voor geavanceerd ultrageluid onderzoek. Heel bijzonder wat ze allemaal kunnen onderzoeken. Ik wens je succes met de suikertest en een goede uitkomst en een heel fijne zwangerschap 🍀