28 Reacties
3 jaar geleden
ja same here... ik doe iig alles open in avond en leg hem iets later in zn eigen bed om alles af te laten koelen, raam open snachts, in ochtend als hij wakker is om 7 alles goed open zetten als het nog koeler is buiten. verder als het 28 graden is in de kamer lekker in luiertje of hempje laten slapen denk ik verder niks. kan het bedje in jullie kamer evt waar het koeler is? of de badkamer evt waar koeler is? voor die paar nachten wel zo fijn voor kindje maakt het nog niet uit waar ze slapen :-)
3 jaar geleden
Reactie op 228-Elise
Wij hebben een mobiele airco op de slaapkamer. Dat maakt het iets dragelijk ...
Bedankt voor je reactie! Ik vind het maar niks die warmte en zo’n jonge baby… hij ligt nu wel gewoon te slapen in zijn kamertje waar het dus 28,5 graden is 🙈. Hij voelt zelf warm maar niet te… maak ik me teveel zorgen? Ik heb niet het idee dat ik er iets aan kan doen om het af te laten koelen daar 🙈
3 jaar geleden
Reactie op mama0223
ja same here... ik doe iig alles open in avond en leg hem iets later in zn ...
Ik ben bang dat hij ‘s nachts wakker wordt van geluiden als ik het raam openlaat… daarbij kunnen zijn gordijnen ook niet meer dicht dan. In onze slaapkamer en in de badkamer is het voor mijn gevoel niet koeler 😭
3 jaar geleden
dan gewoon lekker in luiertje laten slapen in zn kamer. mijn dochter is 3 jaar terug in hittrgolf geboren ook, toen gewoon nachtenlang in luier en evt met hempjesromper laten slapen en ging prima. zolang ze hun warmte maar kwijt kunnen, dus niet in een slaapzak doen bij 28 graden
3 jaar geleden
al geprobeerd ook ? ik dacht ook dat mn zoontje niet zonder inbakerslaapzak kon, vannacht geprobeerd okdat het ook te warm was en hij is maar 1 keer wakker geworden voor een voeding, dus wie weet als je hem neerlegd en even zn armpjes vasthoudt tot hij niet meer schrikt? dan lukt dat misschien ook zonder. en anders alleen een luier daarin geen romper.
3 jaar geleden
Reactie op 228-Elise
Ja hier idd wel hetzelfde probleem… slaat zichzelf wel meer wakker zonder s ...
Ja super lastig. Mijn man is een weekendje weg dus ben ik alleen thuis. Vanmorgen mijn zoontje zijn temperatuur gemeten en die was prima. Dus misschien zijn mijn zorgen niet nodig maar ik zou zo graag willen dat het wat afkoelt in zijn kamer. Het is ondertussen al 28,7 graden 🙈
3 jaar geleden
Hier ligt ons zoontje alleen in zijn rompertje en fedde en Kees lakentje . Geen slaapzak of andere dingen. Ik twijfel nog om het rompertje ook uit te laten 🤔 maar vannacht ging het zo goed dus laat het zo. Blij als het even af koelt weer
3 jaar geleden
Reactie op maaike1991*
Hier ligt ons zoontje alleen in zijn rompertje en fedde en Kees lakentje . ...
Hier de afgelopen 2 nachten steeds meer laagjes uitgedaan 🙈. Eergisteren alleen in zijn pacco + laken, gisteren alleen pacco en nu pacco zonder het zakje 😂. Hier ook erg blij als het afkoelt 🙈