13 Reacties

2 jaar geleden

Daro baby mag je vanaf 0 jaar geven en dat heeft bij ons veel geholpen

2 jaar geleden

Is hij ook benauwd? Bij onze dochter heeft een pufje goed geholpen

2 jaar geleden

Er is een hoestdrankje van vsm, deze is homeopathisch en mag ook aan baby鈥檚 gegeven worden! Bij ons werkt het heel fijn 馃槃.

2 jaar geleden

Reactie op mtbaby2023

Er is een hoestdrankje van vsm, deze is homeopathisch en mag ook aan baby鈥檚 ...

2 jaar geleden

Hier ook al weken hoesten hoestdrank werkt niet en ik he het idee dat die het zichzelf wat heeft aangeleerd. Hij hoest alleen als die even niet speelt dus als die bezig is niet. En in zijn slaap ook maar slaapt wel door. Bijzonder dus. Maargoed hier werkt hoestdrank helaas niet

2 jaar geleden

Indd die van VSM tussikind werkte hier goed

2 jaar geleden

De tips die wij kregen - bedje bij het hoofd iets hoger leggen. - Luuf smeren op borst, rug en onder de voeten.

2 jaar geleden

Wij hebben een mist apparaat gekocht en die op de kamer gezet zodat de lucht minder droog is en een ui naast het bed

2 jaar geleden

Reactie op Mamavandriemeisjes91

Is hij ook benauwd? Bij onze dochter heeft een pufje goed geholpen
Nee nu niet. Zijn wel eens langs de huisarts geweest omdat hij wel een piepende ademhaling had maar die zei alleen otrivin spuiten maar dat helpt niet en wil hij ook niet 馃槄

2 jaar geleden

Reactie op Rns

De tips die wij kregen - bedje bij het hoofd iets hoger leggen. - Luuf sme ...
Ohh onder de voeten kende ik nog niet. Borst en rug smeren we wel.

2 jaar geleden

Wij doen als het zo heftig is alles wat we kunnen bedenken (馃ぃ): - Luuf op dr borst en onder dr voetjes - Ui onder dr bed - Hoofdkant bed ietsje omhoog - Vernevelaar aan snachts - Otrivin neusampul - en als het nodig is een zetpil

2 jaar geleden

Ik heb ooit eens begrepen dat in VSM Tussikind alcohol zit... de vraag is of je dat (moet) wil(len)

8 maanden geleden

Reactie op Nitij

Ik heb ooit eens begrepen dat in VSM Tussikind alcohol zit... de vraag is o ...
Klopt dit had ik ook begrepen. Het werkt ook versuffend. Op vele kinderopvangs is het verboden aan kinderen te geven.