10 Reacties

3 jaar geleden

Boeken weet ik niet, maar ik vind de facebook groep borstvoedings forum heel waardevol! ❤️

3 jaar geleden

Ik lees nu het boek “de melkfabriek” van Sophie van den Enk. De titel is een beetje apart haha maar vind het een fijn boek!

3 jaar geleden

Ik heb “positief over borstvoeding” gelezen, vond het een goeie voor je mindset. Ben nu bezig met “borstvoeding” van de la leche league en die staat vol met praktische tips. Ik ga ook met vriendlief nog naar een voorlichtingsavond.

3 jaar geleden

Ik weet niet of je dat al van plan was maar ik wil een borstvoedingscursus zeker aanraden. En ik volg ook 'borstvoedingsform' op facebook. Al moet je bij dat laatste wel sommige reacties relativeren en vooral ook je eigen moedergevoel volgen.

3 jaar geleden

Vaak kun je zulke tips ook goed krijgen bij het consultatiebureau... Daar weten ze vaak wat goede boeken zijn 😊

3 jaar geleden

Er is een heel uitgebreide; het nieuwe borstvoedingsboek! Verder is het borstvoedingsforum op Facebook heeeel fijn. Daar reageren ook IBLC lactatiekundigen op eventuele vragen en problemen. Heel waardevol. En een cursus volgen vond ik ook wel leerzaam. Geef het ook vooral aan bij je Kraamzorg, zij kunnen dan zorgen dat er wellicht iemand komt die daar veel ervaring mee heeft. Bij ons was zij echt de reddende engel. Heb super goed kunnen voeden met haar tips en hulp.

3 jaar geleden

Het nieuwe borstvoedingsboek. Echt een aanrader

3 jaar geleden

Bedankt allemaal voor de reacties, ik ga ernaar kijken!

3 jaar geleden

De melkfabriek vond ik erg leuk en leerzaam om te lezen 😄