8 Reacties

3 jaar geleden

Volgens mij heb je daar zelf geen invloed op. Ligt echt aan de kwaliteit van het apparaat en of de kleine zich laat zien. Mijn meisje wilde haar gezicht niet uit de placenta halen en haar handje niet bij dr gezicht weg doen dus ook geen piekfijne foto鈥檚 maar dat heb je niet in de hand. Ja springen, dansen en bewegen op dat moment maar niet met eten en drinken.

3 jaar geleden

Mijn gyneacoloog heeft enkele keren hard in mijn buik geduwd om haar te doen bewegen vorige keer omdat ze met beide handen voor het gezicht lag. Was niet aangenaam en een waarschuwing was fijn geweest, maar had wel een mooi beeld daarna. 馃槄

3 jaar geleden

Volgens mij helpt eten en drinken niet meer, de volle blaas is meestal goed voor de 1e echo maar nu heeft je kleintje al die ruimte ingenomen. Het is vooral veel schudden, op de kop staan en springen zodat ze wat verplaatst. Hoop dat je dr goed ziet! 馃

3 jaar geleden

Bij mij zei de echoscopiste dat een gevulde blaas wel de moeite waard is om te proberen! (had het nog nagevraagd want dacht ook dat dat alleen voor het begin van de zwangerschap was). Veel plezier!

3 jaar geleden

Zo leuk om jullie berichtjes te lezen. Tevergeefs ze was weer niet te zien馃榿馃槅

3 jaar geleden

Aahhh wat zonde! Ik heb expres ice tea gedronken van te voren voor de suikers. Toen ging ze wel bewegen. Nog steeds niet helemaal uit de placenta kunnen halen met het gezichtje maar ging wel een stuk beter! Mag je nog een keer?

3 jaar geleden

Reactie op cher11

Aahhh wat zonde! Ik heb expres ice tea gedronken van te voren voor de suike ...
Ja zo jammer hmm 馃様 Volgende termijnecho is op 34 weken, dan nog eens proberen 馃ス

3 jaar geleden

Die van mij was helaas ook niet te zien ondanks het vele springen etc. 1e keer lag handje er voor en placenta er langs, 2e keer handjes en voetjes er voor en ook placenta er langs. Ik heb 鈥榯 opgegeven 馃槢