8 Reacties

2 jaar geleden

馃槩馃槩

2 jaar geleden

Ik volg mee voor tips 馃槀 Hier een gele hydrofiele doek bij de witte was gedaan lekker stom weer 馃槀馃珷

2 jaar geleden

Reactie op vdbaby2023

Ik volg mee voor tips 馃槀 Hier een gele hydrofiele doek bij de witte was ged ...
Jaaaa ik sliep volgens mij nog half 馃ぃ馃ぃ馃ぃ domme blunders maar wel zonde

2 jaar geleden

Ik heb het weleens geweekt in Vanish wit. Een paar uurtjes maar, nadeel je moet het goed in de gaten houden, anders kan het geel gaan kleuren. Ik zou eerst iets kleins proberen, zit er een doekje tussen? Ps. Op eigen risico 馃槼

2 jaar geleden

Ah balen! Ik las laatst dat je het weer nat in de wasmachine moet doen en opnieuw wassen. Maar zelf niet geprobeerd, kwam in een facebookgroep voorbij. En misschien helpt zeiknat in de zon leggen, die bleekt de vlekken er dan uit in principe?

2 jaar geleden

Ik had laatst hetzelfde maar dan met rood馃槄 alle kleertjes van m'n zoontje roze oeps... Heb het eerst gelijk geweekt in water met citroensap, maar dat hielp niet echt. Daarna geweekt in een emmer met Vanish poeder en dat werkte echt perfect! Alles weer goed en niks meer van te zien馃ぉ Wel belangrijk dat de kleertjes niet droog geworden zijn sinds het akkefietje馃槈

2 jaar geleden

Ik heb een hydrofiele doek en een spuugdoekje gehad die allebei wit waren en bij de spijkerbroeken terecht waren gekomen perongeluk, die waren na het wassen dus blauw馃檲 dacht jammer dan, niks aan te doen vind het prima. Gooide ze toen altijd bij de gekleurde was mee en ze bleven mooi blauwig馃檲馃ぃ toen toch eens geprobeerd ze mee te wassen met de witte was weer een x, en ja hoor ze zijn weer spierwit馃槂

2 jaar geleden

Reactie op CJML

Ik had laatst hetzelfde maar dan met rood馃槄 alle kleertjes van m'n zoontje ...
Als je citroensap gebruikt moet je het daarna in de zon drogen als het nog nat is. Zo鈥檔 zelf bleekt al opzich en citroensap versterkt het (zo werkt het toch met haar)