22 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb de ergobaby, omni breeze. Super makkelijk aan en uit te doen. Mijn dochter vind het erg fijn om daar in te zitten. Naar als je het eenvoudiger zou willen dan is de bykay en hele leuke optie!

3 jaar geleden

Ik heb de besafe haven, vind het heel makkelijk om zelf aan te doen zonder hulp. Hij kan ook lang gebruikt worden, eerst buik tegen buik, daarna kan hij naar buiten kijken en hij kan uiteindelijk ook op de rug gebruikt worden

3 jaar geleden

Ik heb zelf de tula explore voor buitenshuis, langer mee lopen is wel lekker maar ik vind het een hele constructie en erg bulky voor thuis (ik ben ook erg klein en petite) ik heb van bykay een stretch draagdoek, paar keer oefenen en dan gaat het makkelijk. Kleine valt er in in slaap binnen no time en ik kan er comfortabel mee gaan zitten/eten en huishouden doen

3 jaar geleden

Ik vind de mucibi draagzakken heel fijn dragen

3 jaar geleden

Bykay 4-way click carrier bevalt mij goed

3 jaar geleden

Draagconsulente raadde bij mij de storchenwiege halfbuckle aan. Super fijn en niet zo'n groot ding. Kan gelijk voor kleintjes van mt 56 tot 80 ongeveer. Laat je anders even informeren.. Een miskoop in de wereld van draagzakken is snel gemaakt..

3 jaar geleden

Wij hebben een ergobaby embrace mesh. Heel lichtgewicht en comfortabel, hoewel minder als je gaat zitten. We hebben hem gekocht voor buiten wandelen met zomers weer, de stof is super dun .

3 jaar geleden

Hebben een baby bjorn maar vond em niet fijn bij m’n schouders, vanmiddag een stokke limas gekocht.

3 jaar geleden

Reactie op RachelFlorinde

Wij hebben een ergobaby embrace mesh. Heel lichtgewicht en comfortabel, hoe ...
Deze hebben wij ook, super tevreden hier!

3 jaar geleden

Wij gebruiken gewoon een draagdoek voor thuis. Lekker zacht en makkelijk. Voor op stap gebruiken wij een ergobaby

3 jaar geleden

Voor in huis is de minimonkey heel aangenaam! En niet duur! Wel niet echt geschikt om mee te gaan wandelen 😊

3 jaar geleden

Reactie op PinkPanther

Voor in huis is de minimonkey heel aangenaam! En niet duur! Wel niet echt g ...
* minimonkey sling

3 jaar geleden

Bykay mei tai, heerlijk zacht als een draagdoek, maar wel gemak van een draagzak. Geen clips, maar het knopen is zo eenvoudig en het zit heerlijk zowel voor jezelf als de baby. Heel lang te gebruiken, bij mijn oudste ook tot ruim 3 jaar gebruikt. Daarna kan nog wel, maar vond ik ze zelf te zwaar 😅😉

3 jaar geleden

Reactie op bolbabs

Bykay mei tai, heerlijk zacht als een draagdoek, maar wel gemak van een dra ...
Ja dat zoek ik.. geen clips inderdaad..welke is dan beter bykay of mei tai?

3 jaar geleden

Reactie op nairi

Ik heb zelf de tula explore voor buitenshuis, langer mee lopen is wel lekke ...
Ja dat heb ik dus ook Met die Tula ..

3 jaar geleden

Reactie op Jennn89

Ja dat zoek ik.. geen clips inderdaad..welke is dan beter bykay of mei tai? ...
Sorry even verder kijkennennziendat het type is haha

3 jaar geleden

Reactie op bolbabs

Bykay mei tai, heerlijk zacht als een draagdoek, maar wel gemak van een dra ...
Heb hem nu via Vinted gekocht ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Muske

Draagconsulente raadde bij mij de storchenwiege halfbuckle aan. Super fijn ...
Wij hebben deze ook gekocht. Wat een super fijne draagzak!

3 jaar geleden

Reactie op Jennn89

Ik heb m ook maar merkte toch dat mn zoontje er aan de zijkant uit schoof nu hij zo klein is. De oudste wel heel lang er in kunnen dragen toen hij er eenmaal in pastte. Gebruik nu nog een gewone elastische doek en dat bevalt goed

3 jaar geleden

Reactie op Jennn89

Oh heerlijk, geniet ervan! Ik las de opmerking over te groot, maar je kan op de website van bykay goed de instructies ophalen. Daarin staat ook hoe je m dusdanig kan verkleinen. Belangrijk is dat de rug lengte overeenkomt met de doeklengte. Door de onderste brede band (die op je buik zit) een keer extra dubbel te slaan verklein je de draagdoek nog eens. Daarna goed strak de schouderbanden knopen en mijn ervaring is dan dat ze goed zitten. Je kan altijd nog een draagconsult doen, tegenwoordig zie je dat steeds meer en ik haalde daar destijds toch net even wat handigheidjes uit.