17 Reacties
2 jaar geleden
Rijstwafeltjes (verkochten ze bij de Action), maïssticks, soepstengel, fruit (mandarijn is favoriet), soepstengel, knijpfruit (voornamelijk voor onderweg).
2 jaar geleden
Reactie op Kaatjekato
Rijstwafeltjes (verkochten ze bij de Action), maïssticks, soepstengel, frui ...
En gestoomde worteltjes.
2 jaar geleden
Naast de bekende baby maisstengels geef ik ook wel eens rijstwafeltjes(action), craccot, soepstengel, fruit, appelstukjes.
https://noototheek.nl/product/gedroogde-appel-stukjes/
2 jaar geleden
Rijstwafels
Crackers
Soepstengels
Maisdingen (eigen merk)
Yoghurt
Lange vinger
2 jaar geleden
Goede tips hier, ik lees even mee want één van de twee wil hier geen cracker (alleen maar brood) en geen soepstengel (maar wel koek)..
2 jaar geleden
Wij geven gewoon rauwkost en fruit als tussendoortje, of als hij echt honger heeft een extra boterham met pindakaas :)
2 jaar geleden
Reactie op Baby_girl
Ook ren succes hier (en goed voor de motoriek haha)

Wat een goeie!!
2 jaar geleden
Wij geven geen koekjes uit de winkel, die bakken we liever zelf 😁 (havermout, banaan, eitje en wat pindakaas), maar soepstengels, rauwkost, rijdtwafeltjes, maispuffs, een stuk fruit, crackertje (eventueel met beleg), knijpfruitje, bananenbrood, eigenlijk dingen die we zelf ook als tussendoortje zouden eten 😅
2 jaar geleden
Hier zijn snoep tomaatjes favoriet en mandarijnen ! Maar ook een cracotte gaat er altijd goed in 😄 + beschuit en maisstengels
2 jaar geleden
Vandaag voor het eerst dreumes biscuit gegeven, 20 koekjes voor 1,50 vond ik niet heel duur. En ze vond het heel lekker!
2 jaar geleden
De zogenaamde baby/dreumes-koekjes bevatten ontzettend veel suiker (zie een aflevering van Keuringsdienst van Waarde, helaas ook die van de Kleine Keuken etc.).
Hier krijgt ze: cracotte, soepstengels, maisvingers (bij de Kruidvat hebben ze hele grote), een gewoon kaakjebiscuitje, en in t weekend een keer een eierkoek of croissant.