20 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb de kolfcups van Youha. Er zitten wat rubbertjes bij waardoor je ze passend kan maken voor de medela kolf. Staat in de handleiding precies welke je nodig hebt. Ik heb zelf de medela swing maxi maar vind kolven zoooooveel makkelijker sinds ik deze cups heb.

2 jaar geleden

Ik heb ze! Vind ze super fijn. Je kan makkelijk nog dingen doen en bent niet meer aan de bank gekluisterd 😂 ik gebruik ze met de medela swing maxi dus dan zal hij zeker ook op de freestyle passen! Alleen opletten dat je niet te ver naar voren bukt

2 jaar geleden

Reactie op MonSharii

Ik heb de kolfcups van Youha. Er zitten wat rubbertjes bij waardoor je ze p ...
Oh dat meen je! Ik ga daar ook eens naar kijken. Wat moet je nog extra aanschaffen? Waar moet je de kabels in steken bijv?

2 jaar geleden

Reactie op esmeeww

Ik heb ze! Vind ze super fijn. Je kan makkelijk nog dingen doen en bent nie ...
Thanks! Heb ze besteld, ben heel benieuwd

2 jaar geleden

Reactie op Anoniemeusername2303

Thanks! Heb ze besteld, ben heel benieuwd
Wil je je ervaringen delen? Ik wist niet dat zoiets bestond dus ben het nu ook serieus aan het overwegen. Heb zelf de medela maxi swing

2 jaar geleden

Reactie op Rooszz

Wil je je ervaringen delen? Ik wist niet dat zoiets bestond dus ben het nu ...
Oeh ja ik ook! Hoor graag je bevindingen!

2 jaar geleden

Reactie op Rooszz

Wil je je ervaringen delen? Ik wist niet dat zoiets bestond dus ben het nu ...
Zal ik doen! Ze komen morgen als het goed is binnen

2 jaar geleden

Oke ik heb hem binnen, ziet er goed uit. Alleen moet de slang van je eigen kolf erop zonder de gele dingetjes die op het uiteinde zitten. Die durf ik niet van mn huidige kolf af te trekken 😬, dus eentje extra besteld.. die ga ik dinsdag halen

2 jaar geleden

Oh update, hij doet het ook met de gele dingetjes eraan. Even kort gekolfd en ik vind hem heel fijn! Net zoals mn gewone kolf qua gevoel, makkelijk over te schenken in een flesje. Alleen een beetje puzzelen met positioneren in t begin.

2 jaar geleden

Oh update, hij doet het ook met de gele dingetjes eraan. Even kort gekolfd ...
Kan die slang van Medela er dus gewoon in z’n geheel op? En, zijn die cups licht genoeg om ze handsfree te gebruiken?

2 jaar geleden

Reactie op Gemmpie

Kan die slang van Medela er dus gewoon in z’n geheel op? En, zijn die cups ...
Jaa die kan er gewoon op. Ik gebruik ze meestal alleen met een hemd of een kort topje

2 jaar geleden

Reactie op Gemmpie

Kan die slang van Medela er dus gewoon in z’n geheel op? En, zijn die cups ...
Ja ik had ze in mijn bh gedaan en daar bleven ze gewoon in zitten, kon er mee lopen. Het kan wel, maar in de handleiding staat dus dat de gele dingetjes er officieel af horen

2 jaar geleden

Je kan ook Youha gen2 via Ali express kopen. Heb je een echt draadloze voor maar €45 ..

2 jaar geleden

Reactie op Jennn89

Je kan ook Youha gen2 via Ali express kopen. Heb je een echt draadloze voor ...
Ahja, goede tip. Ik wilde alleen graag een met externe motor omdat je veel hoort dat de kracht van de draadloze niet zo sterk is. Maar dat zal per persoon en per kolf verschillen

2 jaar geleden

Ahja, goede tip. Ik wilde alleen graag een met externe motor omdat je veel ...
Welke cups heb jij trouwens gehaald / welke site? Ik was aan het twijfelen tussen een youha en cups maar ga denk ik ook voor de universele cups ivm de opmerking die je hierboven ook maakte over externe motor. Gebruik jij de slang nog steeds met het gele uiteinde of heb je de 2e slang de gele uiteinden eraf gehaald?

2 jaar geleden

Reactie op Rooszz

Welke cups heb jij trouwens gehaald / welke site? Ik was aan het twijfelen ...
https://www.borstkolfwinkel.nl/handsfree-kolfcups.html Deze heb ik gehaald! Ja met gele uiteindes werkt hij prima, dit staat ook op het plaatje op de site.. heb wel voor de zekerheid een reserveslangetje gehaald voor het geval dat. Het is wel een puzzel afentoe met aansluiten, alle onderdelen moeten goed zitten anders doet hij het niet. En ik zou er nog steeds niet in t openbaar mee kolven, ze zijn vrij opvallend vind ik. Maar wel een fijner idee voor op werk straks, mocht iemand perongeluk binnen komen dan kolf ik liever inbra haha.

2 jaar geleden

Oei, ik wilde eigenlijk eentje waar ik wel mee kan kolven in het openbaar. Hmm, ik ga er nog even over nadenken. Dank voor de toelichting in elk geval!

2 jaar geleden

Reactie op Rooszz

Oei, ik wilde eigenlijk eentje waar ik wel mee kan kolven in het openbaar. ...
Ja het ligt een beetje aan wat voor kleding je draagt, met een hoog shirt en als je een wat kleinere cup hebt dan kan t denk ik wel, maar vind zelf ook dat de motor vrij veel lawaai maakt.. dus het is ook maar net waar je zelf waarde aanhecht denk ik. Ik vind het fijn dat ik wat mobieler ben

2 jaar geleden

Hallo, mag ik eens vragen, kan je met deze kolfcups goed zien of je tepel goed zit? Ik lees weleens over handsfree kolven dat het zo moeilijk "mikken" is. Alvast bedankt!

2 jaar geleden

Reactie op Bo_91

Hallo, mag ik eens vragen, kan je met deze kolfcups goed zien of je tepel g ...
Hi met de mom&e cups kan je inderdaad als het eenmaal zit niet goed zien of het goed zit. Wel als je de cups dan even loshaalt of kantelt. Maar ik vind het wel vrij makkelijk om ze goed te plaatsen. De eerste keren was even wennen/onzeker maar dat was snel over.