Mijn dochtertje heeft echt hele rode vagina echt vuurrood. Zo zielig wat kan ik daar nog meer aan doen? meer al met sudocreme. Haar tandje is wel aan het door komen.
Het kan ook een schimmeltje zijn (die kans is best groot, soort luieruitslag). Ik zou ‘s ochtends en voor de nacht heel ruim miconazol aanbrengen en idd na alle verschoningen Bepanthen smeren. Zo sneu!
Wij zijn inmiddels met sudocreme gestopt. Hielp niks. Wat wél hielp! Is dit product:
Ik had er een proefje van dus dacht ga t gewoon eens proberen. Inmiddels een grote pompfles gekocht bij Etos nu 20% korting!
Mijn dochter had het ook. Na paar keer Weleda billenzalf te smeren is het verdwenen.
Weleda billenzalf is met natuurlijke ingredienten. İk zou zeker iets natuurlijk proberen. Voor je het weet kan ze juist een reactie tonen op onnatuurlijke cremes zoals sudocreme en bepanthen
Mocht niks helpen zou ik langs de arts gaan. Maar ik zou niet zomaar een creme tege schimmel gebruiken zonder dat je zeker weet dat ze echt een schimmelinfectie heeft.
Beterschap!
Ik gebruik dit ook voor alles , billen ,schrale neus , krasjes enz. Deed het zelfs op schaaf plekken enz toen de jongens ouder waren werkt perfect. Sudocreme vind ik troep