11 Reacties

2 jaar geleden

Met voeten onder de kont bedoel ik trouwens tijdens het op de buik zijn. Hier een screenshot van een video waar die zich weg duwt van de kleed 馃槄

2 jaar geleden

Ik zou niet durven zeggen wat handig is ivm het bewegen. Wij hebben een boxbumper in de box zodat ons kindje niet tegen de spijlen aankomt met haar hoofd / er met haar benen of armen tussen gaat

2 jaar geleden

hij is er vroeg bij ! wil duidelijk al kruipen haha sterk kindje :-) kan leuk zijn dan om wat meer vrijheid te krijgen door een speelkleed op een kleed te leggen in kamer? een grote grondbox lijkt me toch niet nodig tenzij hij echt heel ver komt met tijgeren en je zo de kamer niet uit kan

2 jaar geleden

Haha zo grappig 馃槃 Da麓s snel al goede voorbereiding op kruipen. Als je het niet erg vind, zou ik hem gewoon laten rondreizen 馃槈 af en toe eens kijken of je hem inderdaad moet redden vanonder tafel 馃榿 maar als het 麓lastig麓 is omdat je je niet gerust bij voelt kan je zeker een grondbox plaatsen. Ik gebruik een foamspeelmat, hij ziet er zo klein uit op dat ding maar met het spelen ziet hij toch alle hoeken hoor 馃槃

2 jaar geleden

Haha wat snel! Onze meid kan nog niet eens omdraaien (raakt al wel gefrustreerd omdat ze niet over haar armpje komt). 鈥楽 nachts in bed gaat ze al wel alle kanten op 馃槀

2 jaar geleden

Haha, dat is toch juist heerlijk. Als je het zelf een prettiger gevoel vindt, zou je inderdaad voor een grondbox kunnen gaan, al zou ik hem gewoon lekker laten ontdekken zonder.

2 jaar geleden

Reactie op Kaatjekato

Haha, dat is toch juist heerlijk. Als je het zelf een prettiger gevoel vind ...
Oh zeker wel leuk, maar zo vroeg 馃槸 Heb ook nog 3 honden thuis en me lijkt het voor hem niet erg fijn om over de koude/harde bodem te schuiven 馃槀. Daroom dacht ik misschien is de grondbox wat handiger vanwege de kleed die er in zit 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op NikitatJ_14

Haha zo grappig 馃槃 Da麓s snel al goede voorbereiding op kruipen. Als je het ...
Oh das een goede tip met die mat ! Dan heeft hij in elk geval meer ruimte om op wat zachtes te oefenen.

2 jaar geleden

Reactie op mama0223

hij is er vroeg bij ! wil duidelijk al kruipen haha sterk kindje :-) kan le ...
Grondbox is eerder omdat ik ook nog 3 honden thuis heb en ik dan een plekje wil waar die veilig in zit, zodat ik ook huishouden kan of naar de wc kan 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op MeanGF

Oh das een goede tip met die mat ! Dan heeft hij in elk geval meer ruimte o ...
Ja makkelijk op te bergen, afwasbaar en zacht genoeg voor rollen en stoten op te vangen 馃榿

2 jaar geleden

Mijn zoontje doet dit ook! Af en toe sleep ik hem weer terug naar het midden van het kleed. Wij hebben gelukkig geen huisdieren, maar ben ook bang dat hij steeds met zijn hoofd op de harde vloer bonkt. Wij laten hem maar zo veel mogelijk gaan, maar vanwege je huisdieren zou ik dan toch voor die grondbox gaan in jouw geval