20 Reacties
3 jaar geleden
Hier hetzelfde verhaal! Commode in huis en het we-too kussen in bestelling. Hopen dat het past! Als mensen ervaring hebben hoor ik het graag
3 jaar geleden
Reactie op 3Maart2023
Hier hetzelfde verhaal! Commode in huis en het we-too kussen in bestelling. ...
Ik ga sowieso nog weer bij babypark kijken om te kijken of die dopjes verstelbaar zijn zodat ik het kussen vast tussen de kast kan zetten. Mocht je hem binnen hebben wil je het dan laten weten of het goed past?😃
3 jaar geleden
Reactie op Rachel19966
Ik ga sowieso nog weer bij babypark kijken om te kijken of die dopjes verst ...
Wij krijgen het half december binnen
3 jaar geleden
Reactie op Henriekje
Ben benieuwd, heb de commode ook al in huis. Hoor graag of jullie blij zijn ...
Wij hebben de commode al! Kindje nog niet hoor! April pas
3 jaar geleden
Gewoon een simpele kussen van de Hema op de Hemnes kast past prima hoor, 2 kindjes op verzorgd. Bij ons lag hij verticaal maar m’n moeder lag hem horizontaal en ging prima. En we stonden gewoon in het midden van de kast.
3 jaar geleden
Vandaag bij babypark geweest en gekeken naar een kussen.
Ik kwam deze tegen op de foto. Mooi zwaar kussen maar wel van zacht materiaal! Heb hem in de winkel op een kast getest en als je er zelf anti slip plakkers onder plakt dan echt top! Wij gaan deze bestellen. Bij babypark was hij wel alleen bijna 100,- online zie ik hem al voor 80… in wit en donker te krijgen

3 jaar geleden
Heeft iemand van jullie toevallig een opzetstuk voor op de Hemnes kast? Ik zoek een passende met randen zodat het kussen daarin kan. Maar kan het nog niet helemaal vinden😬 Dacht misschien heeft een van jullie deze al😊
3 jaar geleden
Wij hebben voor ons eerste kind een hemnes commode met polini blad vergroter. Werkt prima! We wilden nu voor de 2de een hemnes commode aanschaffen met polini bladvergroter, maar helaas niet meer te verkrijgen.
https://interiorlovers.nl/interieur/ikea-hemnes-ladekast-als-commode-voor-je-baby/
Hier staan een paar alternatieven, ik denk dat wij er hier een van gaan aanschaffen.
3 jaar geleden
Reactie op Appelbloesem
Wij hebben voor ons eerste kind een hemnes commode met polini blad vergrote ...
Ah super! Dank je wel! Daar ga ik eens even eentje tussen uitzoeken!
3 jaar geleden
Op een Duitse website heb ik mijn opzetstuk voor Ikea Malm besteld, voor Hemnes hebben ze ook! Ze sturen ook naar NL :
https://www.puckdaddy.de/search?sSearch=Hemnes
Ze hebben heen veel keuze 😊

3 jaar geleden
Reactie op BabySchilpad
Gewoon een simpele kussen van de Hema op de Hemnes kast past prima hoor, 2 ...
Hier ook gewoon een verschoonkussen op deze kast gelegd en ging altijd prima. Gaan we nu voor de 2e ook doen. Ik zie er geen gevaar in, je blijft sowieso toch bij je kindje staan. En als ik iets uit een lade wil pakken uit de kast leg ik mijn hand op de buik van mijn kindje.
3 jaar geleden
Reactie op SYCH
Op een Duitse website heb ik mijn opzetstuk voor Ikea Malm besteld, voor He ...

Deze hebben wij besteld voor de hemnes, werkt perfect!