13 Reacties

2 jaar geleden

Ahg! Komt vast goed!

2 jaar geleden

Vervelend dat ze over jou grenzen heen is gegaan! Maar voor een keertje kan dat heus geen kwaad, ze heeft vast wel opgelet dat hij zijn handjes niet in zijn mond deed. Toevallig gister ook gevingerverfd met mijn zoontje (10 maanden) dit was ook 1malig omdat er 3 mensen snel achter elkaar jarig zijn in onze omgeving. Voor een keertje kan het heus niet zoveel kwaad

2 jaar geleden

Mag ik vragen waarom het slecht is? Verf op waterbasis kan toch geen kwaad op zn huidje? Tenzij hij de verf letterlijk naar binnen werkt, maar dat is ook op latere leeftijd niet gezond

2 jaar geleden

Vind t vervelend voor je dat ze zich niet aan jullie grenzen houdt maar als ik heel eerlijk ben is het eerste wat ik dacht "waar maak je een probleem van". Ieder zo zn eigen dingen natuurlijk maar ik ben zelf vrij makkelijk

2 jaar geleden

vooral kinderverf kan echt geen kwaad hoor. ik werk op een kdv en verf met zowel babys als dreumessen. Bij babys letten we indd op dat ze het niet in hun mond doen en de dreumessen doen dat wel eens en hebben naar mijn weten daar nooit wat van over gehouden

2 jaar geleden

Vervelend dat je schoonmoeder iets heeft gedaan wat jullie nog niet wilden doen, vooral als ze ervan op de hoogte was (anders kan ik me voorstellen dat ze er gewoon niet bij stil heeft gestaan). Denk verder dat het geen ramp is voor een keertje. Onze baby likt echt aan 谩lles wat op zn pad komt en ik geef les in een kleuterklas die vandaag voor het eerst sneeuw zag: er is bij het buitenspelen heel wat sneeuw met zand en andere troep opgegeten 馃槀 Dat maagzuur van die kleintjes kan wel wat aan ;).

2 jaar geleden

Sorry, maar waarom zou dit slecht zijn?? Bij onze kdv wordt heel vaak met de kindjes geverfd en kunstwerkjes gemaakt voor thuis. Juist leuk om deze te bewaren voor later. Kun je zien hoe klein de handen en voetjes waren 馃槉

2 jaar geleden

Wist schoonmoeder dit ook? Verder vind ik het een ver gezocht probleem als ik eerlijk ben. Dagelijks spelen duizenden kinderen hiermee, het is voor kinderen gemaakt.

2 jaar geleden

Vingerverf is toch letterlijk bedoeld voor kinderen? Ik snap het probleem niet zo?

2 jaar geleden

ze zal het met de beste bedoelingen hebben gedaan. Vervelend dat ze over je grens is gegaan, maar toch. Vingerverf is bedoeld voor kinderen. Op het kdv van onze kinderen wordt geregeld geverfd met vingerverf, juist leuk!

2 jaar geleden

Alleen maar genieten als ik dit soort foto's krijg馃槏

2 jaar geleden

Ik heb liever dat ze dit bij een ander doen dan thuis alles onder kliederen :)

2 jaar geleden

Haha ok茅, dankjulliewel voor jullie relativerende reacties, ik heb me druk gemaakt om niks! Daarom is dit forum zo fijn! 馃グ