36 Reacties

3 jaar geleden

Ik hoop het! Mijn eerste is bij een nieuwe maan geboren. Dit meisje mag wel bij volle maan komen ❤ ik duim voor ons!

3 jaar geleden

Ooooeeh ik hoop het zo voor ons! Ik ben morgen 39 weken 🤞

3 jaar geleden

Ik vermoed bij mij wel! Nu al sinds vanmiddag onregelmatige weeën die allemaal langer dan een minuut duren

3 jaar geleden

Ik hoopte het al bij de vorige volle maan dus ik betwijfel of het deze keer gebeurt. Hoop het wel, 41+1 en het helemaal zat!

3 jaar geleden

Oh dat zou mooi zijn 😍 ik ben momenteel 40+3 én ben er echt wel klaar voor (en klaar mee, hihi)

3 jaar geleden

wat is de link met een volle maan?

3 jaar geleden

Volle maan of niet, van mij mag ze komen😃

3 jaar geleden

Ik ben zo benieuwd! 🙏🤞

3 jaar geleden

Laat maar komen! 40+3 inmiddels

3 jaar geleden

Hier ook om aan het hopen, 40+1 dan! Eerste is ook bij volle maan gekomen ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Jane97

wat is de link met een volle maan?
Door volle maan zou de zwaartekracht iets harder zijn waardoor er meer kinderen geboren worden. Het is een bakerspraatje maar ik geloof er wel in, eerste ook met volle maan gekomen.

3 jaar geleden

Reactie op SARAHD93

Hier ook om aan het hopen, 40+1 dan! Eerste is ook bij volle maan gekomen ☺ ...
We zijn even ver🥹 ben benieuwd hahahah

3 jaar geleden

Onze kleine is ergens rond nieuwe maan verwekt. Aangezien een zwangerschap 10 maancycli zou duren, wil dat zeggen dat ie ook rond nieuwe maan in maart (10e nieuwe maan sinds juni) verwacht wordt. Volle maan is een heel herkenbare maanstand, waardoor men snel spreekt van 10 volle manen, maar eigenlijk is de maanstand rond moment van verwekking een betere indicator (en nog steeds gokken hoor 😅).

3 jaar geleden

Ik reageer altijd heftig op de volle maan. Vanmorgen moest ik even huilen dat er nog niks gebeurd is. Ik zit er echt doorheen en wil nu gewoon bevallen. Hopelijk geeft de maan het laatste zetje 🌕

3 jaar geleden

Nou hier heeft de volle maan niet z'n werk gedaan vannacht.... hoe is het bij jullie gegaan?

3 jaar geleden

Reactie op Liekje83

Nou hier heeft de volle maan niet z'n werk gedaan vannacht.... hoe is het b ...
de maan is volgens mij vlak voor half 2 pas vol.

3 jaar geleden

Hier ook niks helaas.. maar ik heb het even opgezocht en zie dat het vanmiddag pas echt volle maan is. Dus ik zou dan denken dat komende nacht meer kansen zou moeten bieden? 😄

3 jaar geleden

Reactie op Bijnamoedervan2

de maan is volgens mij vlak voor half 2 pas vol.
Oeh mooi dan hebben we nog een kansje hihi

3 jaar geleden

Nog steeds niet… heb het gevoel dat ze wat rustiger is dan normaal.

3 jaar geleden

Reactie op mvdb26

Nog steeds niet… heb het gevoel dat ze wat rustiger is dan normaal.
Dit gevoel heb ik toevallig ook! Voelde wel iets van beweging dus dat stelt me gerust, maar ze is wel rustiger. 41 weken vandaag en nog niets gebeurd.. vanmiddag strippoging🤞 (lekker toepasselijk trouwens dit 🤞 met 2 vingers omhoog 😂🙈)