10 Reacties

2 jaar geleden

Als je kindje 3+ maanden is kan je gratis een abbo afsluiten bij de bieb. Die hebben een speciaal babyboekjes hoekje. Zo heb ik vandaag baby ziet geleend, maar ze hebben natuurlijk nog veel meer. Bij ons hebben ze een vrijwilliger die de boekjes ook schoonmaakt tussendoor zodat de boekjes in ieder geval schoon zijn ook. En bij aanmelden krijg je ook een koffertje met twee babyboekjes gratis.

2 jaar geleden

Het boek “we hebben er een geitje bij” Heeft hele mooie grote platen, met steeds 2 / 3 regeltjes tekst. Is hier een groot succes!

2 jaar geleden

Wij hebben enkele vingerpop boekjes, zoals ´knuffel me panda´. Hij is zot van de vingers en houd die eerst vast terwijl wij met het andere pootje over hem wrijven. ´raad eens hoeveel ik van je hou´ is ook heel mooi! En ´kikker en pad´ is ook een fijn boek met meerdere verhalen in

2 jaar geleden

De voorleesboeken van Woezel en Pip. O.a. De 5 minuut verhaaltjesbundel vinden we erg leuk

2 jaar geleden

de mooiste vis van de zee rupsje nooit genoeg raad eens hoeveel ik van jou hou verhalen van kikker dikkie dik over een kleine mol die wil weten wie er op zij kop gepoept heeft coco ( die leert vliegen)

2 jaar geleden

Geen specifiek boek hier, maar bij de kruidvat hebben ze supper leuke baby/kinderboekjes afgeprijsd. Ik heb echt leuke boeken gescoord.

2 jaar geleden

Eigenlijk alle dikke boekjes die wij hebben, hebben korte verhaaltjes. Vaak gewoon verkrijgbaar bij Kruidvat voor weinig geld. Favoriet (daar waar ze het meeste op reageert) is hier een boekje van Jokie uit de Efteling.

2 jaar geleden

Bij de action heb je trouwens ook leuke kleine boekjes voor 59 cent. Mijn missie is nu ze allemaal te verzamelen😅

2 jaar geleden

De boekjes van Eva Mouton vinden we hier erg leuk, steeds op leeftijd voor baby/peuter, grote contrasten, rijmvorm, en het is interactief als in jd kan nadoen wat de diertjes doen

2 jaar geleden

Ik heb 365 verhaaltjes van Dikkie Dik. Ons zoontje vindt de plaatjes geweldig en verhaaltjes zijn kort 😊 Ik vind de verhaaltjes zelf ook leuk 🤣