29 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Meike1993

En wat zou jullie advies zijn als het over een zaken reis naar Japan gaat? ...
De kans is heel klein dat je baby dan komt. Daarvoor zou het het denk ik wel kunnen. Maar de vraag is hoe voelt het voor jou? Ik kan het me voorstellen dat het je toch niet lekker zit. En dan zit je ook niet lekker.. Kan hij nog kiezen om zo vroeg mogelijk te gaan? (Week 28) Hoe eerder hoe beter…

één jaar geleden

Reactie op Meike1993

En wat zou jullie advies zijn als het over een zaken reis naar Japan gaat? ...
Deze zou ik prima laten gaan. De kans is zo klein dat de baby dan komt!

één jaar geleden

Reactie op Meike1993

En wat zou jullie advies zijn als het over een zaken reis naar Japan gaat? ...
Mijn man moet tot de 36 weken nog regelmatig 1 of 2 weken weg en ik vind dat prima. Ik weet niet beter en we hebben ook geen keus, reizen hoort bij zijn baan. Als je het niet gewend bent en als de trip vrijblijvend is dan zou ik je spanning hiervoor met hem bespreken. Dan kunnen jullie dat samen meenemen ik de keuze wel/niet doen.

één jaar geleden

Mijn vriend wou graag op wintersport eind januari. Ik ben begin maart uitgerekend en heb hem uitgelegd dat het mij niet super handig leek. Wat nou als de bevalling veel eerder komt? Wat als je wat breekt/overkomt? Ik heb je wel nodig! De beslissing zelf liet ik wel aan hem over maar die was snel gemaakt. Hij slaat een jaartje over.

één jaar geleden

Reactie op Meike1993

En wat zou jullie advies zijn als het over een zaken reis naar Japan gaat? ...
Lekker laten gaan en relaxed! De kans is zo klein dat je zo extreem vroeg bevalt. Ik ga zelf nog een week op wintersport (niet skiën) met 32 weken.

één jaar geleden

Reactie op BabyD2020

Lekker laten gaan en relaxed! De kans is zo klein dat je zo extreem vroeg b ...
Leuk! Heb ik bij de 1e ook gedaan. Heb me een decadent dagje welness met gezichtsbehandeling en massage geboekt terwijl man gaan skieen was. Kon er wel aan wennen ;)

één jaar geleden

Reactie op Gorecki

Leuk! Heb ik bij de 1e ook gedaan. Heb me een decadent dagje welness met ge ...
Haha super goede tip! Dit is onze tweede dus denk dat ik ook nog veel achter m’n peuter aan ga rennen 🤣, ga sleeën, sneeuwpoppen maken en er is een groot zwembad in de buurt.

één jaar geleden

Inmiddels update hier! Manlief gaat gelukkig niet naar NY dus we kunnen allebei gerust ons hart ophalen en niet bang zijn dat hij riskeert de bevalling niet mee te maken 🥰

één jaar geleden

Reactie op Dominiquee_

Dit hebben wij inderdaad ook afgesproken vanaf week 35.
Blij dat ik dit lees 😅 wij hebben ook de grens op 35 weken en vond mezelf al te panisch bij het lezen van alle reacties 😂 Voor mij telt ook de redenering: als de baby met 35/36 weken komt, is dat waarschijnlijk geen goed teken en wil je juist dat je partner er is! Vanaf week 37 is het gewoon ‘tijd’ en moet hij er sowieso zijn. Dit wordt onze 2e en de eerste ging ook voorspoedig, dus deze kan wel eens heel snel gaan! Daarom wil ik zelfs dat hij zoveel mogelijk thuis werkt vanaf week 37 🤭