18 Reacties

3 jaar geleden

Zalando, wehkamp, daar kijk ik op. Er zijn sommige zaken waar je positiekleding kunt passen. Prenatal heeft ook een collectie, maar dan moet je wel maat 36-44 hebben. Denk ook eens aan een gebreide jurk voor de winter, maatje groter halen, staat ook leuk. Tip: Eigen legging, normaal, kun je vaak achterstevoren dragen. De achterkant zit dan hoger op je buik. Geen mens die dat in de gaten heeft. Ik had voor de zwangerschap al een plussize, dus heb minder keuze, maar er is zeker wat te vinden.

3 jaar geleden

Van waar ben je? Dat kunnen er mss specifieke winkels worden gesuggereerd 😉

3 jaar geleden

thanks! Ja qua maat zit ik in een gewoon gangbare maat. In woon in t midden van t land, kom veel in amersfoort/ harderwijk

3 jaar geleden

Reactie op Jennylorena

Dit bericht is verwijderd
Ik bedoelde eigenlijk juist fysieke winkels, dus niet online :)

3 jaar geleden

Ik ben de vorige keer goed bij zalando geslaagd. Veel verschillende merken.

3 jaar geleden

Mocht je niet kunnen slagen in gewone winkels: ik heb veel gekocht op vinted! Als het dan niet past zet ik het weer online en heb ik er minder buikpijn van omdat het niet veel kost.

3 jaar geleden

Een vriendin van mij gaf de tip; wibra of zeeman & dan een maatje groter! En niet duur! Ik heb er jaren geleden een soort wollen jurk gehaald, die kan ik nu ook nog mooi aan met de zwangerschap als het koud wordt! Dus denk dat ik zelf ook nog even ga kijken.

3 jaar geleden

Ik vind het ook lastig om online te bestellen, maar heb het idee dat je niet anders meer kunt tegenwoordig 😩 veel merken hebben alleen online positiemode. H&M heeft ook veel meer opties in de webshop dan fysiek. Ik zoek zelf nog steeds fanatiek naar een fysieke winkel van Only of Pieces met de maternity lijn. Als ik er een heb gevonden zal ik het meteen plaatsen maar vrees voor weer een online only collectie🤭

3 jaar geleden

Reactie op Braampje90

Ik vind het ook lastig om online te bestellen, maar heb het idee dat je nie ...
Jaa herkenbaar dit, vooral de only collectie wil ik zo graag in het echt zien 😭😭

3 jaar geleden

Ik heb een aantal broeken helemaal nieuw via Vinted gescoord voor €5,- per stuk. Ook een positie rijbroek via Vinted gevonden 😊

3 jaar geleden

Ik heb vandaag online besteld bij de h&m . Er waren best een paar leuke MAMA (tuin)broeken te bestellen. Ook een paar bloesjes met een koortje. Ik had ik nog eens 15% member korting op mijn online bestelling dus er ging best een hoop van af.

3 jaar geleden

Reactie op Braampje90

Ik vind het ook lastig om online te bestellen, maar heb het idee dat je nie ...
Bij de prenatal zag ik volgens mij dingen van de Only maternity collectie!

3 jaar geleden

ASOS

3 jaar geleden

Reactie op Maart23

Ik heb een aantal broeken helemaal nieuw via Vinted gescoord voor €5,- per ...
Ah wat leuk! Ik wist niet dat die bestonden!

3 jaar geleden

Ik vind het vooral nu lastig qua maatvoeringen/merk gezien dit mijn eerste zwangerschap is. Daarom wil ik eerst even in fysieke winkels oriënteren/passen. Misschien heel bleu maar heeft bijvoorbeeld Zara ook zwangerschapskleding? Tot nu toe lees ik vooral H&M maar bijvoorbeeld een Costes zou ook leuk zijn! Weet iemand dit? 😊

3 jaar geleden

Reactie op Juul.

Ik vind het vooral nu lastig qua maatvoeringen/merk gezien dit mijn eerste ...
Ik heb het in de winkel niet kunnen vinden. Bij wehkamp heb ik zwangerschapsbroeken van pieces besteld, gewoon in mijn normale maat en zit perfect. Na meerdere centrums afgezocht te hebben heb ik de hoop om iets in de winkel te kunnen vinden opgegeven. Heb bij The Sting en Costes inspiratie opgedaan van wat ik nu leuk vind en dat online gezocht in de zwangerschapskleding. Vooral de flared broeken zijn een uitkomst ☺️

3 jaar geleden

Vandaag bij de Costes geweest en daar twee hele fijne broeken gekocht! Flared broeken met een elastieken band. Voor de aankomende weken/maanden een aanrader!