6 Reacties

24 dagen geleden

op de rug in de draagzak! als je goed draagt maakt kg niet uit. Je kan een draagconsult boeken die kan je helpen welke draagzoek en hoe afstellen want als je t verkeerd doet is het zwaar

24 dagen geleden

Wij gaan naar Oostenrijk en onze kindjes zijn dan ook 1 en 3 jaar. We hopen toch ook wat te gaan wandelen en afwisselen met andere activiteiten. We gaan kijken hoe het met de kindjes gaat natuurlijk maar we gaan de rugdrager meenemen en de draagzak. De rugdrager voor de jongste en de oudste kan af en toe even in de nek. Derest hopen we toch dat ze ook wat zelf meestapt. En de draagzak een beetje als reserve die kan voor allebei eventueel. De oudste word er wat groot voor maar het kan nog. Zoals al eerder gezegd zou 10,5 kg niet echt te zwaar moeten zijn als hij goed draagt en je sterk en gezond bent. In de rugdrager zit een opbergvak en dan nog een rugzak mee. Ik vind het zo spannend en ik kijk er erg naar uit. Voor jullie ook een fijne vakantie.

24 dagen geleden

Ik denk dat ik de rug best kan hoor. Als de draagzak maar goed zit. Ik heb onze oudste tot 2 jaar oud nog gedragen, toen ik ook al halverwege de 2e zwangerschap was. Op mijn bekken vanwege de zwangerschap na was het goed te doen qua gewicht. Wij gaan toevallig ook naar Italië met onze kinderen inmiddels 3 en 1! Maak me meer druk om de oudste, die kan denk ik nog niet zo ver lopen 🤔🤷

23 dagen geleden

Reactie op Esmu93

Ik denk dat ik de rug best kan hoor. Als de draagzak maar goed zit. Ik heb ...
Dat heb ik dus ook Dat ik niet zo goed weet wat te doen met de oudste ....

22 dagen geleden

Ik volg op insta shoshannah.nz zij gaat echt hiken en overnachten met haar 2 kids (1 baby) heeft enorm veel tips daarvoor! Misschien een bezoekje waard!

22 dagen geleden

Wij hebben een draagzak inderdaad, voor op de rug. Zo een die je ook kan neerzetten en dat het een soort stoel is zeg maar. Onze "kleine" man is 12 kg.