27 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook nog in de avond en in de nacht een flesje..

2 jaar geleden

Hier na de nacht en voor de nacht een flesje van 180+6

2 jaar geleden

Wij geven alleen nog voor de nacht een flesje en heeeeeel soms als hij voor 6 wakker is en wij willen ook nog even doorslapen 馃槃 willen de fles voor de nacht ook gaan afbouwen

2 jaar geleden

Wij geven nog 2 flessen maar geven gewoon koemelk. Dat was op advies van het consultatiebureau nadat m鈥檔 zoontje 1 was geworden.

2 jaar geleden

Vaak nog 2x , in de ochtend en voor het slapen. Meer uit gemak dan dat we het perse willen :)

2 jaar geleden

Wij hebben de laatste pot opgemaakt en geven nu nog een flesje warme gewone melk (ong 180ml)voor het slapen gaan. Meestal stop je rond de 1 jaar aangezien vaste voeding nu de boventoon heeft en ze flesvoeding niet meer als zodanig nodig hebben.

2 jaar geleden

Ik ben al een aantal weken overgestapt op gewone melk. Savonds maak ik een papfles van gewone melk met een schepje brinta.

2 jaar geleden

Voor het slapen om 19 uur fles 120+4 opvolgmelk en 's morgens een bordje pap aangemaakt met opvolgmelk 160 cc. Overdag n9g een beker groeidrink

2 jaar geleden

Wij geven volle melk. Ochtend, middag en avond. Hij vindt het zo lekker, dat we het nog steeds geven. Soms zelfs in de nacht als hij gaat spoken.

2 jaar geleden

Nee hoor. Geen flesvoeding meer. Week voordat hij 1 werd mee gestopt. Hij krijgt alle voedingsstoffen via normale voeding binnen. Bij ontbijt vaak paar slokjes koeienmelk en na avondeten bakje Yoghurt voor de zuivel. Geen flessen meer.

2 jaar geleden

Hier nog 2 flessen, dochter heeft koemelkallergie dus vind het lastig om dan aan haar eiwitten te komen. Ochtend drinkt ze 150+ boterham en avond rond 19.45 tussen de 150/180

2 jaar geleden

Hier alleen in de avomd nog 150+5 opvolgmelk, als de pot leeg is ga ik over op gewone melk. Overdag drinkt ze gewone melk uit een bekertje, vindt ze heerlijk, maar die avondfles vond ik vooral zelf wat moeilijker om afscheid van te nemen omdat dat ook echt nog even een klein kroelmomentje is en ze vaak tijdens die fles in slaap valt. (Dan voelt ze nog weer even lekker klein!)

2 jaar geleden

Hier was hij er ineens klaar mee net na zijn eerste verjaardag. Nog wel eens een flesje gewone melk overdag gegeven, maar dat krijgt hij nu gewoon in een rietjesbeker bij de lunch en het ontbijt. We geven hem savonds voor het slapen wel nog wat yoghurt.

2 jaar geleden

Hier zijn ze ruim een jaar en krijgen in de ochtend en avond nog 180+6, tussen de middag 90+3. Ze krijgen Neocate. Ze zijn erg klein voor hun leeftijd dus om ze nog even een extra boost te geven, blijven we dit geven in overleg met de kinderarts.

2 jaar geleden

Hier nog steeds ochtend, middag voor het slapen gaan, en avond.

2 jaar geleden

Hier alleen 's ochtends nog een fles van 180, omdat ze gewone melk nog niet drinkt en een enkele keer 's avonds een klein flesje als ze niet goed heeft gegeten. Ze vindt het nog steeds heerlijk, dus die ochtendfles zal nog wel even blijven.

2 jaar geleden

Alleen ochtend omdat ik geen zin heb om om 6 uur beneden melk op te warmen en de poeder boven kan ha ha ha.

2 jaar geleden

Hier alleen voor het slapen gaan nog een fles van 180

2 jaar geleden

Hier met het opstaan nog een fles en voor het slapen (volle melk). Die van de ochtend zal ik voorlopig nog niet kunnen schrappen want ik kan haar niet klaarmaken voor de dag zonder dat ze haar fles heeft gehad anders is het krijsen.

2 jaar geleden

Dochter is bijna 13 maanden en krijgt alleen nog 鈥榮 avonds een fles kv, 鈥榮 ochtends krijgt ze warme halfvolle melk in de fles 馃榾