27 Reacties
2 jaar geleden
Wij geven alleen nog voor de nacht een flesje en heeeeeel soms als hij voor 6 wakker is en wij willen ook nog even doorslapen 馃槃 willen de fles voor de nacht ook gaan afbouwen
2 jaar geleden
Vaak nog 2x , in de ochtend en voor het slapen. Meer uit gemak dan dat we het perse willen :)
2 jaar geleden
Ik ben al een aantal weken overgestapt op gewone melk. Savonds maak ik een papfles van gewone melk met een schepje brinta.
2 jaar geleden
Nee hoor. Geen flesvoeding meer. Week voordat hij 1 werd mee gestopt. Hij krijgt alle voedingsstoffen via normale voeding binnen. Bij ontbijt vaak paar slokjes koeienmelk en na avondeten bakje Yoghurt voor de zuivel. Geen flessen meer.
2 jaar geleden
Hier alleen in de avomd nog 150+5 opvolgmelk, als de pot leeg is ga ik over op gewone melk. Overdag drinkt ze gewone melk uit een bekertje, vindt ze heerlijk, maar die avondfles vond ik vooral zelf wat moeilijker om afscheid van te nemen omdat dat ook echt nog even een klein kroelmomentje is en ze vaak tijdens die fles in slaap valt. (Dan voelt ze nog weer even lekker klein!)
2 jaar geleden
Hier zijn ze ruim een jaar en krijgen in de ochtend en avond nog 180+6, tussen de middag 90+3.
Ze krijgen Neocate. Ze zijn erg klein voor hun leeftijd dus om ze nog even een extra boost te geven, blijven we dit geven in overleg met de kinderarts.
2 jaar geleden
Hier alleen 's ochtends nog een fles van 180, omdat ze gewone melk nog niet drinkt en een enkele keer 's avonds een klein flesje als ze niet goed heeft gegeten. Ze vindt het nog steeds heerlijk, dus die ochtendfles zal nog wel even blijven.
2 jaar geleden
Alleen ochtend omdat ik geen zin heb om om 6 uur beneden melk op te warmen en de poeder boven kan ha ha ha.