13 Reacties

3 jaar geleden

Mijn dochter ligt overdag sws in haar eigen kamertje en haar ledikantje maar snachts nog naast mij in de co sleeper. Ik wacht even de temperatuur af dat het weer wat aangenamer wordt en dan wil Ik over naar haar eigen kamer en ledikantje snachts

3 jaar geleden

Onze dochter slaapt snachts nog in haar wiegje naast ons. Maar overdag af en toe een slaapje in haar ledikant op haar eigen kamertje. Zo went ze ook een beetje aan slapen in het ledikantje. Gaat tot nu toe prima.

3 jaar geleden

Ons meisje slaapt sinds ze 10 weken is in haar ledikant 馃檲 ook op haar eigen kamertje ondertussen. Heeft een andere reden maar gaat prima. Nu ze begint te draaien ben ik ook erg blij dat ze daar in ligt 馃ぃ馃檲

3 jaar geleden

Volgens mij maakt het tijdstip niet direct uit, sommige babys slapen al vanaf geboorte in het ledikantje, het belangrijkste is dat als je ze over doet naar ledikant ze met de voetjes onderin liggen en het bed laag opmaakt zodat ze sowieso niet onder de dekens kunnen schuiven. Onze twee oudsten gingen rond de 3 maand naar hun ledikant. Onze derde is nu net 3 maand en past nog wel in de wieg maar dat zal niet lang .eer duren, maar aangezien het wss onze laatste is probeer ik het nog ff uit te stellen馃槄.

3 jaar geleden

Reactie op HV

Volgens mij maakt het tijdstip niet direct uit, sommige babys slapen al van ...
Merci voor de tip! Ze slaapt sowieso al enkel met een slaapzak uit veiligheid 馃槉 waarom moet ze met de voetjes onderin?

3 jaar geleden

Reactie op Vd12345678

Merci voor de tip! Ze slaapt sowieso al enkel met een slaapzak uit veilighe ...
Met de voetjes onderin is vooral belangrijk wanneer je dekentjes gebruikt zodat ze daar niet onder kunnen schuiven. Als ze geen dekentje gebruikt maakt het niet uit waar je ze legt maar het zou wat geborgen er aan kunnen voelen als ze het voeteneind aan kunnen raken. Mijn baby slaapt ook in zijn ledikant op zijn kamer. De cosleeper staat er op dit moment voor de sier. 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Vd12345678

Merci voor de tip! Ze slaapt sowieso al enkel met een slaapzak uit veilighe ...
Inderdaad geld dat voor wanneer je een dekentje gebruikt, als je ze bovenin zou leggen en een deken gebruiken dan kunnen ze dus helemaal tot onderin zakken en onder de dekentjes komen met alle gevaren dat dat met zich meebrengt

3 jaar geleden

Na 3 weken in het ledikant ol eigen kamer gelegd nooit geen probleem hier mee gehad!

3 jaar geleden

Je moet doen wat jou het beste en handigste lijkt. Mijn zoontje is met 6 weken samen op de kamer met z'n zusje gaan slapen. Gaat heel goed. Het maakt in principe echt niet uit wanneer je die overstap doet.

3 jaar geleden

Bij ons slaapt die sinds gisteren in zijn ledikant, wieg werd echt te klein! We hebben de ledikant wel gewoon nog op onze slaapkamer staan.

3 jaar geleden

In week 5 al naar zijn ledikant in zijn eigen kamer . De Co- sleeper is nu een heel handig nachtkastje en opberg plek 馃檲

3 jaar geleden

Reactie op maaike1991*

In week 5 al naar zijn ledikant in zijn eigen kamer . De Co- sleeper is nu ...
Precies dit馃ぃ

3 jaar geleden

Onze dochter slaapt al vanaf dat ze 2 weken is alleen op haar eigen kamertje in grote ledikant 馃馃ぃ