14 Reacties
3 jaar geleden
Ik vind het ook lastig.
Had daarnet gewoon haar gewone pakje, dikke jasje, dekentje en kap. De kap heb ik er op een gegeven moment afgehaald. Heb maar regelmatig in haar nek gevoeld of hrt niet te warm was. Zometeen gaan we nog even naar de Efteling en doe ik haar een dik vest aan i.p.v. haar jas.
3 jaar geleden
Binnen draagt ze een romper lange mouwen met een shirt met lange mouwen, broekje en sokken. Als we naar buiten gaan krijgt ze een vestje en Slofjes aan en een muts op en ligt ze onder een wollen dekentje. Ik heb extra sokken in de wagen liggen voor over haar handies als die koud worden. In bed draagt ze haar kleren van overdag en ligt ze in een puckababy piep onder een lakentje en dekentje.
3 jaar geleden
Dit vroeg ik aan het CB van de week en die zeiden dat ze met dit weer prima een romper met lange mouwen en een broekje aan kan met niets er over. Dit heeft ze dus aan of een pakje/broek+shirt lange mouw met een romper met korte mouwen er onder.
3 jaar geleden
Reactie op Mama210
Een romper met lange mouwen, shirtje, broekje en slofjes.
In bed zijn kler ...
Hoe oud is jullie kleintje? Wij slapen graag met de ramen open maar heb ze dicht sinds ons kleintje er is en bij ons op de kamer slaapt. Ik laat overdag luchten en die ze einde dag dicht. Ik zou ze liever de nacht open laten.
3 jaar geleden
Reactie op Mama_kruimel
Hoe oud is jullie kleintje? Wij slapen graag met de ramen open maar heb ze ...
Hij is 5,5 week. We deden dit al met de kraamweek, de kraamhulp zei dat dit gewoon kon. De eerste nacht hadden we de ramen dicht en verwarming aangehad, maar toen zei ze de volgende ochtend dat baby鈥檚 zich warm houden door zich extra aan te kleden of dekentje, niet door de omgevingstemperatuur. Dus sindsdien ramen weer open. Wel hebben we maar 1 van de 2 ramen open (die het verste weg van het bed).
3 jaar geleden
Reactie op Mama_kruimel
Hoe oud is jullie kleintje? Wij slapen graag met de ramen open maar heb ze ...
Ik doe hetzelfde, bang voor toch of kou in de nacht dus ramen maar docht wel deur stukje open
3 jaar geleden
Binnen heb ik romper met lange mouwen, shirtje en broekje en sokjes, of jurkje met maillot en slofjes.
Buiten doe ik haar in een buitenpak met voering en in een trappelzak in de wagen. Voor in het autostoeltje of als het iets warmer is heeft ze alleen een jasje ipv het pak.
'S nachts heeft ze kleertjes met slaapzakje en daaroverheen laken en dekentje.
3 jaar geleden
Romper korte mouw, shirtje lange mouwen, broekje en sokken. In de wagen liggen ze met dat in een teddy trappelzak van jolein. In bed dezelfde kleren in een puckababy slaapzak en dekentje. Dit zijn nummer 2 en 3 en beide voelen warm aan, dus mssn ook warm bloedig. Want als ik jullie antwoorden moet geloven kleed ik hun te koud 馃槄馃ぃ
3 jaar geleden
Rompertje( lange mouw of kort ) trui of shirt lange mouw. Broekje met sokjes .
Naar buiten jasje er over en lekker in de wagen onder wiegen dekentje.
Avonds pyjama aan ( bokspakje) en slaapzakje .. daarna lekker tot de schouders onder de deken speentje in en slapen .
Advies : kleed je kind aan zoals jij de temp aan vind voelen Met 15 graden loop je zelf ook niet meer in dikke trui en dan nog is dikke jas om onder de deken te liggen.
Hou natuurlijk wel je kleine in de gaten t hoeft geen kou te lijden .
3 jaar geleden
Wij hebben hier een serieus warmbloedje gemaakt denk ik, hij draagt buiten een korte mouwen romper met lange mouwen shirt, broek, (of boxpakje) sokjes en een lekker dekentje.
Binnen hetzelfde zonder dekentje, of een lang mouwen romper met broekje en sokken.
Hij voelt altijd lekker warm aan 馃槄 als hij wel wat koud voelt hebben we altijd wel een vestje mee voor hem 馃檪