13 Reacties

2 jaar geleden

Hii, ik heb mijn dochter gwn een winterjasje aan, ze ligt in lekkere warme voetenzak met nog eens een deken over, binnenkort stap ik over naar een berenpakje/ skipakje.

2 jaar geleden

Onder de 10 graden krijgt ze dit aan (moet wel echt een maatje groter gaan bestellen) ze vind het heerlijk! En als het nog kouder word gaat de voetenzak er in en nog een mutsje er onder 🙈🤗

2 jaar geleden

ik deed in maxicosi als ik stuk moest lopen bij mn dochter een maxi cosi voetenzak (bijv : https://www.mamaloes.nl/merken/jollein/voetenzakken?gclid=CjwKCAjws9ipBhB1EiwAccEi1P-SfUymjUB6XtFZaIzjUDbqCMqrWZtAjFd-MhW3Rdfu9clJwVGSXhoCxoQQAvD_BwE ) en in de bakfiets tegenwoordig draagt mijn zoon sochtends bij kou een warm pakvan de h&m, geen skipak maar wel warm gevoerd https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0887085036.html?gclid=CjwKCAjws9ipBhB1EiwAccEi1NKMdH1MhkXoZCDlnVTMd-6bJreTgKY_UfCg-euSFGv4unpRqPjw-BoCkQoQAvD_BwE skipak bij echte kou en als je langer stuk moet fietsen ook lekker

2 jaar geleden

Ik zou inderdaad zoals je zegt in de maxicosi geen winterjas aan doen, dat is niet veilig. In de maxicosi (als ik die meetilde) dan pak ik mijn zoon wel eens lekker in met een dekentje of de jas over hem heen, eventueel achterstevoren aantrekken zegmaar. Onze oudste hebben we op een gegeven moment een teddy poncho voor aangeschaft. Natuurlijk niet warm genoeg om in buiten te spelen ofzo maar voor die kleine stukjes even door de kou denk ik dat het wel kan. Ik vind het ideaal, ben er bij de jongste nu ook mee begonnen op die manier 👌 in de bakfiets en een schaal kan ze ook eventueel een extra dekentje over de voetjes krijgen toch? En in ieder geval zou ik iets lekker warms aan haar voeten doen. Maar moet zeggen dat de skipakken die wij tot nu toe hebben gehad voor de oudste ook wel vrij comfortabel leken en zon ding is sws ideaal om aan te schaffen voor als het gaat sneeuwen 👌

2 jaar geleden

Ah bedankt voor de tips al! @mama0223 ik heb dat pak van h&m ook gezien, is die prettig, als in, niet te stug met aantrekken etc? En @esmu93 ik doe inderdaad geen winterjas aan. Opzich is het tot nu nog geen probleem inderdaad omdat we haar inpakken met n dekentje en haar op die manier in en uitladen met maxi cosi. Maar we gaan binnenkort een autostoel kopen (die geschikt is vanaf 4 mnd ofzo en ook achterstevoren kan) en die kan je natuurlijk niet meer los meenemen. Ik vraag me af hoe het dan moet met de kleine stukjes lopen buiten... deden jullie dan een teddy poncho? Heb je misschien een winkel/website waar je die vandaan hebt😁

2 jaar geleden

Reactie op druif92

Ah bedankt voor de tips al! @mama0223 ik heb dat pak van h&m ook gezien ...
ja die is prima aan te trekken, ik heb hem wat groter gekocht toentertijd van 9 tot 12 maanden.

2 jaar geleden

oh nee ik heb hem in maat 74 zie ik, hij valt ruim iig dus prima aan te trekken

2 jaar geleden

Reactie op druif92

Ah bedankt voor de tips al! @mama0223 ik heb dat pak van h&m ook gezien ...
Ja klopt, en in de auto laten we de poncho ook aan. Ik ben bang dat ze de poncho niet meer hebben, wij hebben deze van babystyling maar dan wat lichter van kleur. https://www.babystyling.nl/teddy-poncho-bruin-bs.html

2 jaar geleden

Reactie op Esmu93

Ik zou inderdaad zoals je zegt in de maxicosi geen winterjas aan doen, dat ...
Hee, waarom is een winterjas in de maxicosi niet veilig?

2 jaar geleden

Reactie op valentinaG

Hee, waarom is een winterjas in de maxicosi niet veilig?
Doordat een winterjas zo dik is blijft er teveel ruimte tussen de riem en het kind. Daardoor kan je kindje makkelijk uit de stoel geslingerd worden bij een ongeluk.

2 jaar geleden

Reactie op Esmu93

Doordat een winterjas zo dik is blijft er teveel ruimte tussen de riem en h ...
Makkelijker*

2 jaar geleden

Reactie op Esmu93

Doordat een winterjas zo dik is blijft er teveel ruimte tussen de riem en h ...
Aah okey

2 jaar geleden

Ik heb voor mijn zoontje nu schoentjes van aapie voor in de bakfiets omdat hij die niet uit kan krijgen en t smorgens nu al fris is, met meer kou krijgt hij of een skipakje aan of ik doe de warme zag van de buggie in de bakfiets, die heeft openingen voor de gordeltjes, je zou kunnen vragen of je gastouder die ook heeft, ik ben zelf gastouder en heb voor de kleine kinderen die nog in baby/peuterschaal zitten standaard de zak uit de buggy als het erg koud is