12 Reacties

2 jaar geleden

We hebben deze houten driehoek, kan die op klimmen en ook aan staan :

2 jaar geleden

Reactie op MeanGF

We hebben deze houten driehoek, kan die op klimmen en ook aan staan :
Heel leuk! Waar komt deze vandaan?

2 jaar geleden

Reactie op xhhannna

Heel leuk! Waar komt deze vandaan?
Ik heb deze van de Aldi gekocht voor 60 euro 馃榿

2 jaar geleden

Bij ons op de opvang hebben ze van die stapelstein dingen, vindt onze zoon (8,5mnd) heeeelemaal het einde haha. Ik vind het zelf ook heel leuk speelgoed maar wel heel duur, ik geloof dat er wel ook "nep" varianten van te koop zijn die goedkoper zijn. Zelf heb ik gisteren via marktplaats voor een paar tientjes zo'n pikler klimrek gekocht. Er is ook een soort boogvorm klimrek die is ook heel leuk want kan je ook op zn zij neerzetten en dan is t meer een soort barretje of hekje.

2 jaar geleden

Reactie op Veerveer

Bij ons op de opvang hebben ze van die stapelstein dingen, vindt onze zoon ...
Bedankt voor de tip, ik ga er even naar kijken!

2 jaar geleden

Reactie op xhhannna

Bedankt voor de tip, ik ga er even naar kijken!
Die nep stapelstenen hebben ze ook bij de Aldi, in NL voor 30 euro en in Duitsland voor 20 euro. Is wel andere vorm dan de merk stapelstein.

2 jaar geleden

Nep stapelstenen (stepping stones) heb ik via Vinted gehaald. Ook altijd leuk om eens op te kijken...scheelt toch in geld en je kan aanvinken zo goed als nieuw, dus lekker duurzaam...

2 jaar geleden

Reactie op HV

Nep stapelstenen (stepping stones) heb ik via Vinted gehaald. Ook altijd le ...
Ik ga even kijken! Dankjewel!

2 jaar geleden

Ze hebben ook schuim/foam blokken tussen de 60-100 euro zie ik online. Ik ben ook opzoek naar klim speelgoed.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanJayy

Ze hebben ook schuim/foam blokken tussen de 60-100 euro zie ik online. Ik b ...
Vind het nog wel redelijk duur, dus ben nu zelf tweedehands aan het zoeken. Maar wel heel leuk spul!

2 jaar geleden

Wij hebben een klimboog met glijbaan! En houten krukken waar hij ook graag inklimt 馃槀

2 jaar geleden

Reactie op Linda2344

Wij hebben een klimboog met glijbaan! En houten krukken waar hij ook graag ...
Deze :)