12 Reacties

3 jaar geleden

Hier gisteren ook, om de 5-6 minuten voor 4 uur lang en werden steeds pijnlijker. Daarvoor al paar uur om de 13 en toen 8 minuten. We wilden net gaan bellen en ineens waren de weeen weg. Ben er best van uit mn doen, want dacht echt dat het begonnen was (39+6). Snap er niks van. Waren voor mij duidelijk weeen. Ben nu ook doodop en alles doet pijn 😅

3 jaar geleden

Ik heb dat ook gehad heb 5 weken lang weeën gehad en elke keer werd t minder en kwam t weer was echt vervelend

3 jaar geleden

Ja hier ook gehad. De twijfel was er om mij naar huis te sturen, maar uiteindelijk hebben ze ingeleid omdat het echt pijn deed, en omdat ik de dag erna er toch heen moest voor inleiding.

3 jaar geleden

Gisteren hetzelfde gehad. 2 uur lang kwamen de weeën regelmatig, op gegeven moment elke 3 min en hielden 1 min aan. Ivm instabiele ligging baby moest ik snel naar het ziekenhuis. Daar aangekomen namen de weeen af. Eerst had ik weeen in mijn hele buik daarna alleen onderin en rug. Maar 2 cm ontsluiting. Mocht het thuis verder afwachten. Hele nacht die lage krampen gehad, heel pijnlijk. Ook veel bloederig slijmverlies. En nu is zijn weeen zo goed als weg. Ben echt benieuwd wanneer het doorzet.. of dat het stiekem toch wat doet

3 jaar geleden

Klinkt herkenbaar.. Vanaf gisteravond half 9 been en lage rugweeen. Ze kwamen regelmatig (om de 3min) en zeker 2uur lang toen we snachts de verloskundige hebben gebeld. Krap aan 1cm ontsluiting. Hele nacht in de weer geweest. Toen ze vanmorgen weer kwam zat ik op 2cm. Sinds 2 uurtjes heb ik het gevoel dat de weeën sterk afnemen :( snap er ook niets van..

3 jaar geleden

Reactie op mamavanFlo

Hier gisteren ook, om de 5-6 minuten voor 4 uur lang en werden steeds pijnl ...
Vervelend en verwarrend he! Hoe is het nu met je?

3 jaar geleden

Reactie op Pipo123

Klinkt herkenbaar.. Vanaf gisteravond half 9 been en lage rugweeen. Ze kwam ...
Super verwarrend he.. hoe is het nu met je?

3 jaar geleden

Reactie op Ties1990

Gisteren hetzelfde gehad. 2 uur lang kwamen de weeën regelmatig, op gegeven ...
Je denkt echt ‘dit is het, het is begonnen’ en dan gebeurt er helemaal niets meer 😅. Hoe is het nu met je?

3 jaar geleden

Ja, heb ik ook gehad. Na een aantal uur in het ziekenhuis werd ik naar huis gestuurd met de boodschap dat het harde buiken waren. Toch bleven de krampen een volle dag aanhouden en namen ze toe in intensiteit en duur. Ik durfde niet opnieuw het ziekenhuis te bellen (ik was medisch). Uiteindelijk wel de verloskundige gebeld en die is thuis langsgekomen, bleek dat ik 4cm ontsluiting had. Toen mocht ik toch weer naar het ziekenhuis. Achteraf gezien heb ik gewoon heel lang weeën gehad en duurde het lang tot ik volledige ontsluiting had. Er moesten een hele nacht lang weeënopwekkers aan te pas komen voordat ik aan de 10cm zat.

3 jaar geleden

Reactie op Em2

Super verwarrend he.. hoe is het nu met je?
Nog geen baby helaas. Woensdag de hele dag thuis nog rondgelopen met voornamelijk beenweeën. Savonds belde de verloskundige om te vragen hoe het ging. Toen ik zei dat ik nog niet had geslapen en de weeen opnieuw om de 5min kwamen stuurde ze me een 'nachtje uit logeren' naar het ziekenhuis. Kreeg pijn medicatie maar die nam de been weeën niet weg..Gisterochtend in het ziekenhuis gestript en toen mochten we naar huis. Smiddags was er even 'adempauze' en zat er meer tijd tussen de weeën. 'S avonds in bed weer misse boel.. elke 3min een nieuwe wee in de benen. Verloskundige is geweest en zat nog steeds maar op 2cm. Nu in het ziekenhuis en word straks ingeleid.. maar ik kan niet meer!!! Vanaf dinsdag ochtend al wakker en constante weeën..

3 jaar geleden

Hoe is het ondertussen bij jou?

3 jaar geleden

Reactie op Em2

Je denkt echt ‘dit is het, het is begonnen’ en dan gebeurt er helemaal niet ...
Gisteren is onze Otis geboren! Nadat dinsdag de weeen begonnen maar weer wegzakte bleef ik wel veel pijn houden. Donderdagochtend na twee nachten niet slapen naar ziekenhuis gegaan en ik zat op 4 cm. Daar zijn de vliezen gebroken. Het werd daarmee iets heftiger maar de weeen werden niet regelmatig genoeg, nam steeds weer af waardoor ontsluiting niet leek te vorderen en ik lastig in de concentratie kwam. Toen is heel klein beetje oxytocine gegeven om 13u en ging het heel vlot! 13:56 is Otis geboren. Eigenlijk allemaal nog heel natuurlijk (op wat kleine hulp na dus) en rustig. Ging ineens snel laatste stuk, dus hebben alle voorweeen veel voorwerk gedaan. Had bij mij mn 1e ook dat ik van 4 cm naar persen ging in 20 min. Dus in die zin focusde ik mij al minder op de cms. Ging nu dus weer zo! Ben wel erg blij naar het ziekenhuis gegaan te zijn want werd wel te vermoeiend met zo lang niet slapen