23 Reacties

3 jaar geleden

Hier werkt de vlekverwijderaar van AH eigen merk erg goed. Als het grote vlekken zijn laat ik het een paar uur weken in water met vlekverwijderaar en een scheutje wasmiddel

3 jaar geleden

Dreft of groene zeep helpt hier perfect! Daarna in de wasmachine en het is weer als nieuw.

3 jaar geleden

Ik zet een harde, koude douchestraal er eerst op (hier gaat bij mij het grootste vieze gedeelte al weg) en dan afhankelijk van de grote/viezigheid van zo'n vlek, doe ik het in een lauw warm emmertje met biotex of bij kleinere vlekken gelijk na de douche "Shout" erop en in de wasmachine.

3 jaar geleden

Hier spoel ik het eerst uit met koud water en dan laten weken in een emmer water met biotex. Daarna wassen op 60 graden.

3 jaar geleden

Biotex werkt super. Flinke scheut poeder in een emmer, rompers erin en dan even hard met warme straal laten opschuimen, ik doe dit in bad. Paar uurtjes weken en dan in de was met wasmiddel

3 jaar geleden

Wasmiddel voor witte was van robijntje. Paar druppels op de plek laten vallen en boenen met de knokkels. Daarna in de wasemmer van tupperware voor 24uur en San de wasmachine in. Rompers zijn weer helemaal wit

3 jaar geleden

Ossengalzeep doet hier wonderen. Ik gooi alle kleding met vlekken in een emmer. Goed soppen, even laten inwerken en dan in de wasmachine. Soms ook pas een paar dagen later.

3 jaar geleden

Vlekverwijderaar van pink stuff. De koop bij de action

3 jaar geleden

Ossengalzeep is inderdaad echt een wondermiddel!!

3 jaar geleden

Ik gebruik ossengalzeep met een borsteltje erop. Daarmee boen ik over de vlek, laat het ongeveer 15 minuten intrekken en dan uitwassen.

3 jaar geleden

Thnx voor jullie tips ik ga de ossengalzeep uitproberen!

3 jaar geleden

Ossengalzeep, maar dan vloeibaar met zo'n dop waarmee je het direct op de vlek kunt deppen. 10 minuten laten intrekken en dan in de wasmachine, tot nu toe is alles daarna schoon.

3 jaar geleden

Reactie op Mie22

Ossengalzeep doet hier wonderen. Ik gooi alle kleding met vlekken in een em ...
Helemaal mee eens!

3 jaar geleden

Wij kregen echt de gouden tip van onze kraamverzorgster. Gelijk in koud water met een beetje wasmiddel doen en laten weken. Daarna gewoon in de wasmachine. Tot nu toe is alles eruit gegaan!

3 jaar geleden

Nat in de zon hangen. Het is na het wassen eigenlijk alleen de kleurstof wat overblijft. De zon kan dit heel goed bleken.

3 jaar geleden

Reactie op Kaatjekato

Ossengalzeep, maar dan vloeibaar met zo'n dop waarmee je het direct op de v ...
Hier ook!

3 jaar geleden

Shout sprayen en in de wasmachine

3 jaar geleden

Reactie op Jkp88

Nat in de zon hangen. Het is na het wassen eigenlijk alleen de kleurstof wa ...
Dit! Werkt echt het allerbeste en nauwelijks moeite!

3 jaar geleden

Reactie op Sonnies

Dit! Werkt echt het allerbeste en nauwelijks moeite!
Ik heb het van het weekend in de zon laten drogen alleen bij mij heeft het niet gewerkt

3 jaar geleden

Ossegal zeep , insmeren en wassen of emmer met biotex neer zetten en inlaten weken