Hier werkt de vlekverwijderaar van AH eigen merk erg goed. Als het grote vlekken zijn laat ik het een paar uur weken in water met vlekverwijderaar en een scheutje wasmiddel
Ik zet een harde, koude douchestraal er eerst op (hier gaat bij mij het grootste vieze gedeelte al weg) en dan afhankelijk van de grote/viezigheid van zo'n vlek, doe ik het in een lauw warm emmertje met biotex of bij kleinere vlekken gelijk na de douche "Shout" erop en in de wasmachine.
Biotex werkt super. Flinke scheut poeder in een emmer, rompers erin en dan even hard met warme straal laten opschuimen, ik doe dit in bad. Paar uurtjes weken en dan in de was met wasmiddel
Wasmiddel voor witte was van robijntje. Paar druppels op de plek laten vallen en boenen met de knokkels. Daarna in de wasemmer van tupperware voor 24uur en San de wasmachine in. Rompers zijn weer helemaal wit
Ossengalzeep doet hier wonderen. Ik gooi alle kleding met vlekken in een emmer. Goed soppen, even laten inwerken en dan in de wasmachine. Soms ook pas een paar dagen later.
Ossengalzeep, maar dan vloeibaar met zo'n dop waarmee je het direct op de vlek kunt deppen. 10 minuten laten intrekken en dan in de wasmachine, tot nu toe is alles daarna schoon.
Wij kregen echt de gouden tip van onze kraamverzorgster.
Gelijk in koud water met een beetje wasmiddel doen en laten weken.
Daarna gewoon in de wasmachine.
Tot nu toe is alles eruit gegaan!