44 Reacties

2 jaar geleden

Word party Nederlands! CoComelon. Die 2 zijn hier favo.

2 jaar geleden

Mijn zoontje houd nu al van mickey mouse clubhouse, baby muppets en puppyvriendjes. Allemaal in Nederlands natuurlijk en te vinden op disney+

2 jaar geleden

Baby tv zet ik op🤣

2 jaar geleden

Sesamstraat vind hij heel leuk! Het is voor papa en mama ook leuk om te kijken vooral sprookjes met Bert en Ernie ( echt een aanrader 😁)

2 jaar geleden

Thnx voor nu heeft ze maar 3 verschillende filmpjes die ze leuk vind dus tijd voor uitbreising

2 jaar geleden

Ik laat haar in principe geen tv kijken. Maar heel af en toe als ze moeilijk te verschonen is wel en dan is dansend fruit op YouTube een hit haha

2 jaar geleden

Hey Bear Sensory en Teletubbie.

2 jaar geleden

Juf Roos liedjes (op YouTube) is hier echt favoriet! Zet ook vaak alleen de liedjes aan op spotify, die herkent ze nu. Je hebt ook afleveringen van juf Roos maar ze vindt dus vooral de liedjes erg leuk! Teletubbies, tiktak en sesamstraat vindt ze ook leuk.

2 jaar geleden

Reactie op 228-Elise

Juf Roos liedjes (op YouTube) is hier echt favoriet! Zet ook vaak alleen de ...
Ja teletubbie is hier ook favoriet , vooral die babies in de zon 😂

2 jaar geleden

Nog niks eigenlijk. Liefst geen scherm nog 😅

2 jaar geleden

Geen 😅

2 jaar geleden

Hier af en toe een filmpje van Jokie en Jet. Verder nog niks eigenlijk.

2 jaar geleden

Geen tv

2 jaar geleden

Hier is die helemaal fan van mss Rachel op YouTube. De puffin rock en vuilniswagen op Netflix kijkt die ook wel eens naar. Zijn wel allemaal low-stimulation series zodat die niet overprikkeld raakt. Verder is muziek luisteren en liedjes zingen ook altijd geweldig entertainment

2 jaar geleden

Hier een Nijntje fan. Niet dagelijks, maar af en toe als hij eventjes wat afleiding nodig heeft.

2 jaar geleden

Baby sensory filmpjes op YouTube 🤣

2 jaar geleden

Geen

2 jaar geleden

Helaas is Bumba hier in trek ‘’nonnie nonnie Kiwi’’ 😣😣 hele dage

2 jaar geleden

Hier wordt mee gekeken met grote broer. Onder andere spongebob, paw patrol, juf roos. Maar moet zeggen dat de jongste weinig interesse toont in de tv.

2 jaar geleden

Reactie op Amber2023

Helaas is Bumba hier in trek ‘’nonnie nonnie Kiwi’’ 😣😣 hele dage
🤣🤣🤣 ze moet huilen van bumba gelukkig