4 Reacties
vorige maand
Pampers maat 8 broekjes werkt hier prima (tot ze moet poepen, dan poept ze er tegenwoordig standard naast, dus ik probeer haar steeds echt op de wc te laten poepen😅), Verder past maat 8 heel goed en lekt ze qua plas niet door. Mijn dochter is ook 17+ kilo en draagt nu 104 qua kledingmaat. Ze plast veel, mar zeker in combinatie met regelmatig een plasje op de wc zijn die dus echt goed.
vorige maand
Hier ook pampers of de luiers van de DM vallen ook nog goed voor als je dichtbij de grens woont.
vorige maand
Hier een dochter van ruim 2,5 jaar. Draagt kleding maat 104 en heeft ook maat 28 schoenen. (Ik krijg altijd van iedereen te horen “wat is ze groot voor haar leeftijd!”)
Van ons krijg ze ‘s nachts Pampers baby dry pants maat 8 aan en dit werkt goed. (We zijn ook bezig met zindelijkheidstraining)
Deze luiers zijn trouwens de énige die voor haar ‘s nachts werken. Bij de rest lekt ze allemaal door.
Overdag draagt ze geen luiers meer maar van die oefenbroekjes (onderbroekjes met wat extra stof voor een beetje plas opvang) van bombees.
Maar we hebben ook nog luiers voor het overdag slaapje van AH Droog en zacht luierbroekjes 7 XXL 17+ kg. Deze heb ik een paar weken geleden gehaald om uit te proberen en tot nu toe tevreden! (Voor overdag! Niet voor ‘s nachts)
We hebben voor overdag ook nog peppa pig luiers maar die hebben we in Duitsland gehaald en voor zover bekend is bij mij zijn deze niet in Nederland verkrijgbaar 😅 (van het merk babydream maat 7)